מאז המלחמה שינתה אילת את פניה - גם אם באופן זמני - והפכה מעיר הנופש האהובה על הישראלים לעיר של מפונים מכל קצוות הארץ. כעת נחנך בעיר פרויקט חדש ואפילו מרגש, שפונה גם לתושבים שהעתיקו את מקום מגוריהם דרומה וגם לתיירים שעוד יגיעו: חלקו הראשון של פארק הטרמינל, שנמצא במקום שבו שכן עד לא מזמן שדה התעופה המיתולוגי של אילת.
1 צפייה בגלריה
yk13734907
yk13734907
(צילום: דוברות אילת)
לראשונה מאז שנות ה־50 הוסרו הגדרות שהקיפו את חלקו הדרומי של שדה התעופה הישן של אילת. הסרת הגדרות חשפה את השינוי הגדול שעבר המתחם - מבית למטוסים לפארק הכולל גינה פורחת, פינות ישיבה, מדשאה, שדרה הכוללת שתי טיילות מוצללות מקבילות, האחת באורך 300 מטר והשנייה באורך 400 מטר, אמפי וקיר מפל בגובה שישה מטרים הנשפך לבריכות אקולוגיות.
פארק הטרמינל, המשתרע על שטח של 150 דונם, יכלול בהמשך גם פארק ציבורי, כולל פארק ספורט חינמי, רשת שבילים ומגוון אטרקציות, בהן גלגל ענק, רכבת הרים, מתחמי מציאות מדומה וגיימרים, מתחם נינג'ה, מתחמים מוטוריים, בריכה לגלישת גלים, מתחם כנסים, הופעות וירידים, שוק אוכל מקורה, מרכז תרבות עירוני ועוד. הפארק השלם צפוי להיחנך בחודש מארס הקרוב כחלק מחגיגות 75 השנים לשחרור העיר. / תהל בלומנפלד