מיסטר ביג

"נפוח", "קופצני", "עבה" ו"בריא" הם רק חלק מתיאורים של מעצבי שיער ברחבי העולם לגבי טרנדים בשיער לעונה הקרירה הקרובה, ובתור חובבת שיער מסוג כזה מיד בדקתי עם יואב ארובס, מנהל ההדרכה של גדעון קוסמטיקס ובעל מספרת קאטס יו אפ, איך משיגים את כל הטוב הזה כמה שיותר מהר. "בשלב הראשון והבסיסי הסוד לנפח הוא תספורת נכונה עם דירוג נכון של השיער, כלומר כזה שהוא קצר יותר למעלה. מעבר לזה, ברור שבבית צריך לנקות את הקרקפת היטב ורק אז לחפוף עם שמפו ייעודי לנפח ואז לפזר על שורשי השיער תרסיס ייעודי לנפח כשהיתרון שלו שהוא לא מקשה את השיער, כמו ספריי לנפח למשל". השלב הבא - ייבוש השיער, ואותו כדאי לעשות כשהראש מוטה כלפי מטה עד לייבוש מלא. בסיום, אם מתאים לאורך וסגנון השיער, אפשר לעשות פן בקצוות השיער ולעגל כלפי פנימה למראה המתבקש.

גרביים לא חסר

מאז ומתמיד הגרביים הן הכוכבות של החורף, אבל העונה יש טוויסט בעלילה, ולא מעט נערות ונשים מסתובבות עם גרביים בפרונט, כלומר, הן מונחות מעל טייץ. אני, כמובן, חושבת שאם כבר להבליט גרביים אז עדיף בדרך פחות חרושה, ולכן ממליצה לצוות אותן דווקא למכנסיים באורך קרסול כמו שהמלצתי בלוח ההשראה.

הכסף שלכן שווה יותר

האמת, כשחושבים על זה, המקום הכי טבעי לגוונים המטאליים, בייחוד הכסף והזהב, הוא באזור התכשיטים, אבל איכשהו, המחסום הזה נפרץ מזמן: תכשיטים מככבים על בגדים ונעליים, הגוונים המטאליים שולטים באופנה, ובאופן טבעי גם באיפור העונתי. "אם את הזהב אפשר לקשר בעיקר לניכוס אלמנטים מבתי מלוכה, את הכסף, שהוא בהחלט הלהיט הנוכחי, אפשר לקשר לעולם ההייטק ובו־זמנית למשבר הכלכלי העולמי והרצון לשמור על הכסף", סבור ירין שחף, מנהל בית הספר למקצועות האיפור, הסטיילינג והתסרוקות. אז מה הטיפים שלו למראה כסוף מוצלח?
לא לפחד ממנו: הגוון מתאים כמעט לכולן, למעט מרכיבות משקפיים ובעלות עיניים קטנות.
אוהבות אייליינר? הכסוף נראה נהדר בכל עובי כמעט, ומיטיבות הלכת יכולות אפילו לשלב עם צללית כסופה להעמקת הגוון.
ולא פחות חשוב - להוסיף שתי שכבות מסקרה שיקפיצו את הגוון כמה רמות קדימה.
לקינוח: שימר או היילייטר כסוף בנגיעות על המצח, גשר האף והרקות.

שיעור בחיסור

כיוון שמזן חובבות האביזרים אנוכי, תמיד מכנסיים ארוכים מדי נראו לי כמו בזבוז, כיוון שהם מטשטשים גם את הנעליים וגם את הגרביים. בדיוק בשביל השוויץ הזה נועדו מכנסי הקרסול, שבגזרה המחויטת שלהם מצליחים גם להתאים לעונה הקרה, גם להסתדר עם כל גזרת נעליים, החל ממוקסין וכלה בסטילטו, וגם לאפשר חגיגה לא־קטנה בגזרת הגרביים, שהופכות מיד את האלגנטי לקז'ואל מגניב.