בסופו של דבר, הפועל ת"א נאלצה להיכנע. עם מכת פציעות של שחקנים מובילים ועומס בכל המסגרות, רצף 11 הניצחונות הגיע אמש לסיומו עם הפסד ביתי מפתיע לקריית־אתא, 91:87.
אולי זה פחות בלתי צפוי לאור העובדה שקריית־אתא נראית מעולה, ועלתה למקום השלישי בזכות הניצחון, אבל האדומים חשבו שיצליחו לסחוב את המומנטום לפחות ערב אחד נוסף מול הקהל הביתי, בטח עם שני זרים חדשים, וויל קאמינגס ודז וולס, שהגיעו כדי לתת עוד דחיפה ולמלא חוסרים. מבין כל הפצועים, הבעיה העיקרית ממשיכה להיות ההיעדרות של ג'ייקובן בראון, שבדרך כלל עושה סדר משמעותי על הפרקט. ג'יימס בייטמון, בכושר שיא, קלע 22 נקודות לאתא, גיא פלטין (12) נתן את הערך המוסף בהגנה. בר טימור הוביל את הפועל ת"א עם 21.
רבע אחרון גדול של דרו קרופורד, שקלע את כל 17 הנקודות שלו ב־10 דקות הסיום של המשחק, סידר להפועל חולון שלשום ניצחון בית שלישי, 75:86, על הפועל חיפה והאקס גיא גודס, שזכה לטקס לכבודו בזכות האליפות שלקח עם המועדון לפני שנתיים.
תסבוכת דז'יקיץ'
הפועל ירושלים נמצאת במבוי סתום בכל הקשור למאמן אלכסנדר דז'יקיץ': היא שקועה במקום האחרון בטבלה בזמן שהסרבי מסרב לחזור למשחקים בארץ, וההנהלה מבינה שיהיה קשה להמשיך כך לאורך זמן (בינתיים הוא קיבל אישור להישאר בבלגרד עד סוף ינואר, וגם לחתום בנבחרת גיאורגיה), אך מצד שני לא מעוניינת להיפרד ממנו. למרות שהוא מחזיק בחוזה לשתי עונות נוספות, דז'יקיץ' יפוטר בסופו של דבר אם לא יסכים להגיע. (אפרת עמורבן)
לאומית. צפת - רמה"ש 57:74, אליצור שומרון - מכבי רחובות 93:88.
כדורעף נשים. מחזור 8: הפועל רחובות - הוד־השרון 0:3, מ.כ רעננה - קריית־אתא 3:1, מכבי אשדוד - מכבי חיפה 2:3, מ.ס עילבון - מכבי חדרה 0:3. (ספי פסטרנק)