פלסטיק, חול וסליים
ילד בן 9, שהסכים להתנתק לרגע מהמסכים, נדלק על משחק המיינקראפט של פלפוט, גרסת הפלסטיק למשחק המחשב החביב עליו. במקום העברת אצבע על המסך, הערכה דורשת חפירה עם קרדום בקוביות המכילות חול קינטי או סליים, במטרה להגיע לחלקים שיוצרים את הדמויות. אמא התלהבה פחות: המשחק למעשה חד־פעמי (חפרת, גילית, הרכבת – אין המשך או חשיבה משחקית), והסליים והחול הקינטי מלכלכים. ובכל זאת, חביב (החל מ־49.90 שקל).
רגליים חמות
המגפונים עטורי הפרווה הסינתטית של סקצ'רס כל כך נוחים ונעימים, עד כי קשה להיפרד מהם גם בבית. רפידה בולמת זעזועים וסוליה עם כריות אוויר ומדרסים תומכים גורמים לתחושת ריחוף, והריפוד מחמם היטב בלי להעיק (349.90 שקל). מזל שבבית ממתינים לנו כפכפי הנוחות עם ריפוד הפרווה של בירקנשטוק, שלמרות מראה הסנדלים שלהם מעניקים לרגל חיבוק חמים, נעים ומאוורר. יקרים, אבל מלאים בסטייל! (ברשת ובאתר אוריג'ינלס, 699 שקל).

סדין עם כיסים
כשכל מה שבא להם הוא להתכרבל במיטה, זוג צעיר שמח עם סט מצעי הג'רסי האיכותיים NAPOCKET. הסדין, שלו כיסים משני הצדדים המיועדים לאחסון שלטים, ספר או טאבלט, התגלה כגימיק חביב ותו לא. אולם המצעים עצמם נעימים בקטע אחר! הבד הגמיש מתלבש היטב על המזרן, השמיכה והכריות, יוצר מראה חלק, מעניק מגע רך וקריר ולא מאבד מתכונותיו גם אחרי כמה כביסות. אבל - קצת יקרים (napo.co.il, החל מ־540 שקל).

הסוף לקמטים
גיהוץ, בימים אלה, התגלה דווקא כפעילות מרגיעה בזכות המערכת החכמה IXEO Power All in One של Tefal (מבית ניופאן). עוצמת הקיטור הבוקעת מראש המגהץ הקטן לא משאירה סיכוי לאף קמט. על המשטח הרחב, המתכוונן לשלושה מצבים, אפשר לתלות פריטים להחלקה אנכית או לגהץ ביסודיות בגדים ומצעים. ואולם, למרות שיחידת הגיהוץ והקיטור ניתקת ומאפשרת הגעה לכל מקום, המערכת כולה מגושמת, תופסת מקום רב ומחירה גבוה (1,799 שקל).

סיר לעומק
הסירים והמחבתות שלנו, שעובדים בימים אלה שעות נוספות, קיבלו חיזוק מהסוטאז' הגדול (30 סנטימטר) מסדרת Armor של נעמן. הייחוד בו הוא העומק, שמאפשר לפלפלים הממולאים שלנו לעמוד דום גם אם הם גבוהים מהרגיל. לסיר עצמו ציפוי טוב, שמונע הדבקה ומקל על הניקוי, וידיות מצופות בחומר רך ומבודד חום לאחיזה נוחה ושליפה קלה של המכסה השקוף. יעיל מאוד (175 שקל בקניית שני פריטים ומעלה).

זוהר בריא
בימים שבהם אנחנו זקוקות מאוד למשהו שיאפשר לנו להציג פנים שמחות ואופטימיות, מתייצב לעזרתנו המייק־אפ Studio Radiance Serum-Powered Foundation של M.A.C. התכשיר האיכותי נמשח בנעימות, ומלבד כיסוי מעולה שניתן לבנייה הוא מעניק לעור גם מראה זוהר ובריא. אהבנו את אפשרות ההתאמה מתוך 56(!) גוונים, ואת תחושת ההזנה הטובה שהוא מעניק כבונוס. עמיד ליום עבודה שלם, כולל יזע ודמעות... (220 שקל).

מרק היום
המרקים הטבעוניים המוכנים מסדרת כרמלהדיש, שהגיעו במשלוח עם פירות ומוצרי מעדנייה אחרים מהאתר הוותיק, התאימו בול ליום חורפי. מרק העדשים הסמיך והמשביע, מרק העגבניות האיטלקי החמצמץ ומרק הבטטה הפיקנטי חוממו במיקרוגל והספיקו בקלות לשני סועדים (כל קופסה מכילה 480 גרם). על אף שהם נטולי סוכר, חומרים משמרים וגלוטן, טעמיהם סבירים בהחלט. פתרון קל, מהיר ואלגנטי לכל ארוחה, בכל מקום (באתרcarmella.co.il, 19.90 שקל).

לעור קטיפתי
אהבנו מאוד את קרם הגוף קוטון מאסק של סו.קו, המתאים בדיוק לעונה זו של השנה. לא שמנוני, נספג במהירות, מלחלח היטב ומותיר את העור עם מגע קטיפתי ונעים לשעות. הניחוח העדין לא מתנגש עם ריח הבושם, ומכל המשאבה המקסים והנוח משדר יוקרה על מדף התמרוקים. והמחיר – משתלם (רק בסופר־פארם, 39 שקל).

תיק מדליק
התיק של המותג בימבה אי לולה הוא לא רק סטייל בהתגלמותו, אלא גם אביזר נוח מבוקר עד ערב. הידיות מאפשרות נשיאה אופנתית על פרק היד, ורצועת הבד הרחבה מתאימה לנשיאה נוחה בהצלבה. מחולק בנוחות לשלושה תאים מרוכסנים שהמרכזי בהם נפתח לכל רוחבו וחושף מיד את מה שמחפשים. אריג הניילון הקשוח עמיד ויפהפה, חסין לגשם ומתנקה במגבון. קצת יקר (בחנות ובאתר CHOZEN, 869 שקל).

חימום צמוד
מפזר החום הקומפקטי (גובה 17.5 סנטימטר, רוחב 15 ועומק 10) של דלונגי הוא בדיוק מה שצריך לחימום אישי צמוד. בימים קרים במיוחד הוא צמוד לרגלינו לחימום יעיל של כפות הרגליים בזמן שאנחנו עסוקים בכתיבה. וכשהידיים מתעייפות מקור – אפשר להציב אותו על השולחן מולנו ולכוון את הפצת החום בדיוק לאן שצריך. העיצוב חמוד וצעיר, יש מנגנון בטיחות למקרה של התהפכות וגם ידית לנשיאה נוחה ממקום למקום. מקסים (199 שקל).

כוס התה שלנו
חליטות ייחודיות, שתורמות לנו רגעים של שלווה: החליטה בטעם סנגרייה של המותג פומפדור, עם טעמי הדרים ותיבול עתיר טעם (10.90–14.90 שקל); חליטת פירות יער של יוחננוף, בטעם חמצמץ ועשיר ובמחיר מעולה (19.90 שקל ל־50 יחידות); וחמדת הפקאן של ויסוצקי, בטעם אגוזי מובהק, שמצוינת בתוספת חלב (16.90–18.90 שקל).
צילומים: שירה רז, יוסי מור, עופר חגיוב, יח"צ, יח"צ חו"ל