רמי לוי מרחיב את מגוון מוצרי המותג הפרטי ולראשונה ייכנס גם לתחום הביצים תחת המותג הפרטי שלו שיופיע על אריזות ספקי הביצים למותג, חברת לסר וחברת אביבים. בנוסף לביצים בפיקוח יימכרו תחת המותג כל סוגי הביצים, כגון מעושרות וחופשיות. הציפייה היא שיימכרו מתחת למחיר המפוקח, כמו שעשה בחלב. לוי הסביר כי ההבדל בביצים תחת המותג, שבקרת האיכות והאחריות לטיבן יהיו מעתה באחריות הרשת, שתפעיל בקרת איכות מטעמה אצל המשווקים. לדבריו בתחום הביצים יש תלונות רבות של צרכנים שמעכשיו רמי לוי תהיה אחראית עליהם, ובעתיד יישקל, כמו בחלב, גם יבוא ביצים במיוחד עבור הרשת.
בנוסף החל מהשבוע הורחב המותג הפרטי גם לתחום הדגים הטריים. במקום עמדות מכירת הדגים הטריים שנסגרו, הוצבו עמדות מכירה שבהן נמכרים הדגים ארוזים: שלמים או מפולטים. ספק הדגים לרשת היא חברת מאסטר פוד.
לוי אמר כי בשנת 2024 המותג, שמונה כיום 4,500 מוצרים, יגדל ב־300 מוצרים וקטגוריות חדשות שבהם לא פעל בעבר לצד ביצים ודגים יתווספו גם אבקות כביסה שתייצר עבורו גליל כימיקלים, ירקות קפואים, גלידות שתייצר עבורו חברת ריאו ועוד.

חברה שפיתחה אופניים ללא שרשרת נקלעה לחובות

חברת בי.סי.בייק שעבדה על פיתוח אופניים ללא שרשרת, כך שלא ייתקעו לכם לעולם באמצע הדרך, מבקשת את הגנת בית המשפט. החברה פנתה השבוע לבית המשפט המחוזי בירושלים בבקשה למתן צו פתיחת הליכים ומינוי נאמן. זאת, לאחר שצברה חובות של כ־1.4 מיליון שקל. בנוסף לחברה חוב כלפי הבעלים בסך 200 אלף שקל. החברה נוסדה בשנת 2014 והוקמה כחברת הזנק ומטרתה הייתה ייצור אופניים ללא שרשרת אשר פועלים באמצעות מערכת הידראולית. מהבקשה שהוגשה באמצעות עו"ד מיכאל חינצ'ין עולה כי באוגוסט האחרון הודיעה החברה לציבור המשקיעים כי היא מפסיקה פעילות. כמו כן נטען על ידי החברה כי "הטכנולוגיה בתחום התפתחה לכיוון אחר, ומכאן שהפיתוח של החברה למעשה נהיה לא רלוונטי".