גיורא בר דעה, מנכ"ל שטראוס לשעבר, ימונה ליו"ר חברת רב בריח, במקומו של בעל השליטה שמואל דונרשטיין, שיחזור לתפקיד המנכ"ל. בר דעה שימש בחצי השנה האחרונה כדירקטור ברב בריח. בחמש השנים האחרונות המנכ"ל היה עידן זו־ארץ, שהודיע על סיום תפקידו. מינוי נוסף הוא של יגאל מורן, מנכ"ל חברת הבת נוריאלי, שמונה למשנה למנכ"ל וסמנכ"ל התפעול של הקבוצה.
בחמש השנים האחרונות הושקעו בחברה 500 מיליון שקל בהקמת שלושה מפעלים טכנולוגיים חדשניים לדלתות ביטחון ושערי פלדה. לדברי דונרשטיין, הוא לוקח כעת את המושכות לקראת מימוש היעד: מחזור של 1.8 מיליארד שקל בשנה, כאשר כיום מחזור הקבוצה הוא 800 מיליון שקל.

במלחמה פחתו גניבות רכב, אבל בדצמבר "חזרה לשגרה"

המלחמה, שלוותה בנוכחות מוגברת של כוחות ביטחון בערים ומחוצה להן, הפחיתה את שיעור עליית גניבות הרכב בישראל ב־2023, מ־87%, העלייה המצטברת עד אוקטובר 2023, ל־60% במצטבר שנתי ביחס לשנה הקודמת, 2022. זאת לאחר שבחודשים אוקטובר ונובמבר, החודשיים הראשונים של המלחמה שפרצה ב־7 באוקטובר, גנבי הרכב כמעט שבתו. כך עולה מנתונים ממדגם ארצי של 700 אלף מכוניות שערכה חברת איתוראן. החדשות הרעות הן שבחודש דצמבר, על פי איתוראן, גנבי הרכב שבו לפעילות מלאה. בראש הרשימה ג'יפים וג'יפונים עם 44%, כלומר כמעט מחצית מהגניבות. אחריהם כלי הרכב הפרטיים עם 27%, אופנועים 14%, רכב מסחרי 8%, משאיות 6% וכלי צמ"ה (ציוד מכני הנדסי) 1%. העלייה בגניבות הרכב בשנת 2023 נובעת מהמחסור בחלקי חילוף לרכבים בישראל וגניבות הרכבים והחלפים לשימוש עצמי בשטחי הרשות הפלסטינית. הרכבים הגנובים הועברו דרך המחסומים לערים רמאללה, קלקיליה וטול־כרם. הערים שבהן התרחשו הכי הרבה ניסיונות גניבה: תל־אביב-יפו, פתח־תקווה, ירושלים, באר־שבע, רמת־גן, ראשון־לציון, כפר־סבא, חולון, נתניה, ראש־העין, מודיעין והרצליה.