הנסיבות הובילו את הפועל חולון למקום שלא האמינה שתהיה בו – משחק ביתי בהונגריה. לפחות יש דבר אחד שהיא כן בנתה עליו שיקרה בתחילת ינואר 2024 – הופעה בפתיחת הפלייאין בליגת האלופות, ואפילו ניצחון.
חולון עשתה אמש צעד משמעותי לעבר הטופ־16, בזכות רבע אחרון פנטסטי שהוביל אותה לניצחון 70:80 על אוסטנד ו־0:1 בסדרה של הטוב משלוש. עמית שרף יקווה מאוד לסגור את הסיפור בבלגיה ביום שלישי, כדי לא להגיע למצב של משחק על כל הקופה. כאמור, הרבע הרביעי התחיל בפלוס קטן, רק שש נקודות, אבל אז האנס ואנוויין – שהרגיש נוח מול חבריו הבלגים – הוציא את חולון לריצה מנצחת. ג'סטין סמית' הוביל עם 18 נקודות.
הפועל ת"א רשמה אמש את הניצחון השביעי ברציפות שלה ביורוקאפ, כשגברה 80:89 על וולבס הליטאית במשחק בבלגרד, ובכך הבטיחה רשמית את כרטיס הכניסה לפלייאוף (המוענק לשש הראשונות בבית). יותר מזה – מהמקום השני ובמאזן 2:11 אחרי משחק ההשלמה, היא מתקרבת מאוד להבטיח את אחד מצמד המקומות הראשונים ועלייה אוטומטית לרבע הגמר.
האדומים המותשים שוב עלו בסגל חסר מאוד, מה שגרם לדני פרנקו למתוח את מי שהיה לו ביד עד לקצה, במיוחד תומר גינת שחזר מפציעה של חמישה משחקים וקיבל 31 דקות – אבל השחקנים לא השתמשו בזה כתירוץ. קייל אלכסנדר הצטיין עם 22 נקודות ו־13 ריבאונדים.

ד"ש למדר ושאראס

מכבי ת"א (7:11) תפגוש הערב (19.45) את פנרבחצ'ה (8:10) במחזור ה־19 ביורוליג, למשחק שהטורקים היו אמורים לארח בביתם והועבר לפוניבז' שבליטא בגלל בעיות אבטחה. הקבוצה של ים מדר מדשדשת העונה, אבל מאז ששרונאס יאסיקביצ'יוס מונה למאמן בחודש שעבר היא עומדת על מאזן 1:4 באירופה.
סאגת הקיצוץ במכבי ת"א, שהובילה לכך שהזרים של הקבוצה סירבו להגיע לשני משחקי ליגה בארץ, הסתיימה לאחר שהוחלט בהנהלה להסתפק בהפחתת שכר במשכורת אחת בלבד. הסכום שקוזז יוחזר לשחקנים במשכורות הבאות.
מה־8 בפברואר ועד ה־7 במארס לצהובים לא יהיה משחק ביתי ביורוליג, והאלופה נתנה לשחקנים אפשרות לחזור לגור בארץ בתקופה הזו, או להישאר בבלגרד ולטוס למשחקי הליגה. הישארות כל הקבוצה בבירת סרביה אינה ריאלית, מאחר שבפברואר הצהובים ישלימו לא פחות מתשעה מחזורים. (אפרת עמורבן)