זוגיות לטווח רחוק

החודשים האחרונים הגבירו את החשק אצל לא מעט אנשים להתקעקע בפעם הראשונה, והדיון המרכזי סביב הנושא נע על הציר שבין "איזה קעקוע נעשה ואיפה" ל"האם אפשר למרוח משחה מאלחשת ומה קורה אם מתחרטים". את התשובות לחלק הראשון תצטרכו למצוא בעצמכם (השנקל שלי: אני אוהבת לראות את הקעקועים שלי ולכן עושה אותם במקומות גלויים לעין), ועל החלק השני ראוי שמי שמבין ברפואת עור יענה. "חשוב להבין שלא כל פתרונות האלחוש שווים. אספירין למשל עלול לדלל את הדם וזה ממש לא מומלץ בשילוב עם קעקוע", מסבירה ד"ר סיון מרסר, מומחית ברפואת עור, אסתטיקה ולייזר. "לגבי משחה – קרם או ג'ל יכולים לשנות באופן זמני את מרקם העור, מה שהופך גם את עבודת המקעקע.ת לקשה יותר ובמקרים מסוימים גם יכול לשנות את מראה הקעקוע שכן לאחר הריפוי הגוונים עשויים להיראות שונים ממה שהיו אמורים להיות. בכל מקרה, אם מדובר בקעקוע גדול מומלץ להתייעץ עם רופא או רופאת עור שיכולים להמליץ על משחה מתאימה". ולא פחות חשוב – ד"ר מרסר ממליצה לוודא שהמקום שבו אתם מתקעקעים סטרילי, להימנע משתיית אלכוהול ומעישון לפני כיוון שהם יכולים לגרום לזיהום ולהחלמה איטית וכמובן לא להיחשף לשמש ללא מריחת מקדמי הגנה.
#רקאומרת: כדאי לדעת – היום קעקועים זה לגמרי "עם חרטות". ישנן מכונות מבוססות לייזר המסוגלות לטשטש קעקועים. חושבות על הקעקוע הבא?

מה הקוד שלך?

אם נוותר על ההקדמה של למה כדאי וחשוב עכשיו לתמוך באופנה ישראלית, נישאר עם זה שיריד ה"דרס קוד" חוזר (18־20 בחודש בגלריית דובנוב בתל־אביב) ויש שם אחלה הנחות.
במה אני הייתי משקיעה? בפריטים שבהנחה משמעותית וכאלה שיכולים לשרת אותי במהלך רוב השנה, החל מתכשיט או תיק וכלה אפילו בחולצות ארוכות דקות ששימושיות תמיד – מתחת לז'קט או אפילו כשהמזגן מקרר.

טלפני טלפני

אם יש משהו שמצליח להוציא אותי משלוותי זה לענות לשיחה ובסיומה לראות את המייק־אפ שלי מרוח על הצג. אבל אל דאגה, יש מסלול עוקף:
בשלב הראשון: מורחים פריימר ומייק־אפ (עדיף עמיד למים) עם מברשת. לאחר מכן סופגים את העודף השומני עם דפים ייעודיים לכך. אין לכן? אפשר גם עם טישו בטפיחות קלות.
בשלב הבא מבצעים פידור משולש: מפדרים בתנועות לחיצה קלות, ממשיכים עם הצללות ומפדרים שוב ליתר ביטחון. מסיימים עם ספריי מקבע ומפדרים שוב בתנועות לחיצה.
והכי כדאי: להחזיק תמיד בתיק זוג אוזניות (המלצה לעצמי, כי אני תמיד שוכחת). תאמינו לי שזה רק חוסך עוגמות נפש.

רוקמת התחרה

הטרנדים לאביב 2024 נכתבו כבר מזמן, ואחד מהם ממליץ לאמץ בדי תחרה במגוון ורסיות. ואיך אני אומרת? למה לחכות לאפריל אם אפשר כבר עכשיו, כי ממילא החורף שלנו הוא כזה שהרבה בדים דקיקים מעורבים בו. והבונוס – שאם תחמדו בקעקוע (ראו טקסט באלכסון שמאל) אז לא תצטרכו להמתין לקיץ כדי להשוויץ בו. אפשר ממש מעכשיו!