רכבת הרים. לך תבינו את מכבי ת"א. יום אחד נותנת הצגה מול מונאקו, רגע אחרי מתפרקת נגד פנרבחצ'ה. כן, אפשר ואפילו צפוי להפסיד ליריבה כזו, אבל 109:74 זו תוצאה שאי אפשר לקבל בהבנה, בטח לא בעונה אירופית טובה יחסית עד כה (מאזן 8:11 אחרי אתמול).
הרגישו בבית. הטורקים "איבדו את הביתיות" בשל הרגישות הביטחונית ונאלצו לארח את המשחק בפוניבז' שבליטא, אבל הרגישו יותר בבית מאשר בבית. מי שקיבלו מוטביציה מיוחדת כשפגשו את המדים שלהם מהעבר הם סקוטי ווילבקין (14 נקודות ו־6 אסיסטים) וטיילר דורסי (21 נקודות), שעשו ככל העולה על רוחם על הפרקט. גם ים מדר נהנה מכל רגע ותרם 10 נקודות, 5 אסיסטים ו־4 ריבאונדים.
גבינה צהובה. נקודת התורפה של עודד קטש העונה היא ההגנה, שאיפשרה לפנר להמטיר עליה 35 נקודות ברבע השני ו־57 נקודות עד ההפסקה. שיטת ה"כמה שלא יקלעו נגדנו אנחנו נקלע יותר" לא רלוונטית לקבוצה הנוכחית, שגם ההתקפה שלה רחוקה מלהיות יציבה, כאשר ווייד בולדווין (12 נקודות) ולורנזו בראון (10 נקודות) שוב בערב פושר.

מבול בעפולה

הפועל עפולה וגליל עליון סיפקו הצגה ודרמה אדירה שכללה שתי הארכות ו־107:109 למארחת מהעמק, שמנצחת אחרי שלושה הפסדים רצופים. שבעה שחקנים בעפולה קלעו בספרות כפולות, כאשר ספנסר וייס בלט עם 18 נקודות. 28 של עומאר סילבריו לא הספיקו לקבוצה של ברק פלג.