בן רייכרט, צהובים ואדומים לדמותו.
לכל כדורגלן יש הקטע שלו, הייחודיות שלו. רייכרט מרמה"ש הוא הכסחן בע"מ. המפרק. רק שיש עבירה עם טעם ויש בלי. לקבל צהוב שני כמו בשישי נגד כפר־קאסם, על כיסוח איפשהו על קו האאוט, באזור נידח שהמצלמות בקושי קולטות, שהממטרות לא מגיעות אליו, זה באמת סתם. לא עבירה חכמה ולא סטופקס. טוב שלא דפק הכשלה ליד המוכר נקניקיות. או על המדרכה ליד האוטו.
זה היה הצהוב ה־12 וההרחקה השלישית של רייכרט מתחילת העונה, כולל גביע הטוטו. רק בארבעה משחקים מתוך ה־15 ששותף הוא ירד מהדשא בלי כרטיס. נגד כפר־קאסם, בכל אופן, דווקא אחרי שהורחק רמה"ש שלו הצליחה להשוות. מי יודע, אולי, דרך המשקפיים הצהובים והאדומים שלו, הוא רואה דברים שאנחנו לא.
ˆ ˆ ˆ
תגידו רגע, מישהו עשה פעם מחקר על הקשר שבין הנעת כדור סבלנית בהגנה, לבין שיעור התקפי הלב בקרב אוהדי הכדורגל? על הקשר שבין מסירת כדור אחורה לשוער לבין שיעור האולקוסים?
הערכה שלי: הטיקי־טקה הזה עמוק בתיבה הוא לא משהו שמאריך ימים. ובכל מקרה, הוא בטח לא בשביל כל קבוצה. מדבר אלייך הפועל עפולה. ובמיוחד אליך, השוער ניתאי גרייס. שתי טעויות של גולים מול מכבי יפו, כל אחת שווה יוטיוב עם לייקים והכל.
הראשונה: מקבל כדור ממגן, מנסה להחזיר למגן, יוצא עקום, מקבל גול. השנייה: מקבל כדור ממגן, מנסה להרחיק מחמישה מטרים, פוגע בגב יריב, מקבל גול. גרייס הוא שוער מוכשר, רק בן 19. יום אחד הוא ייזכר בגולים האלה בהנהון ראש כזה. אולי בחיוך. שכר לימוד קוראים לזה. אוהדי עפולה בינתיים צריכים משהו נגד מיחושים בטחול.
ˆ ˆ ˆ
וואי וואי, איזה ראש חץ עצבני בצמרת. קריית־שמונה, בני־יהודה, טבריה, כולן על 33 נקודות. אף אחת לא מצליחה לברוח, מכבי יפו מאיימת קצת מאחור. מי שחשב שקריית־שמונה תפליג חזרה לליגת העל במפרש פתוח, סופר כבר שלושה הפסדים שלה בחמישה משחקים, כולל האחרון נגד עכו. אם הריצה הזו תהיה עד הסוף, תהיה אחלה ליגה. אפילו הכניסות של רייכרט לא יצליחו לקלקל.
ˆ ˆ ˆ
תוצאות המחזור ה־16: הפועל עכו - קריית־שמונה 1:2. נתנאל חגאני (28, 47); אריאל שרצקי (5). עאיד חבשי (70) הורחק. בני־יהודה - כפר־סבא 1:4. סולומון דניאל (13), שחר הירש (20), שלו דניאל (42), עידן רטה (88); דניאל גולאני (31). נס־ציונה - עירוני טבריה 3:2. דן כדורי (15), אמיר עגייב (86); והיב חביבאללה (69), ז'וליו סזאר (75), איתן וולבלום (79). עפולה - מכבי יפו 2:0. מתן בית יעקב (45), אליהו מגר (100). רמה"ש - כפר־קאסם 2:2. דור כוכב (32), אברהם רדה (97). בן רייכרט החמיץ פנדל (73) והורחק (86); פאדי זיידאן (20), יהאב אבו אלשייך (77). נוף הגליל - הפועל ר"ג 0:0. מכבי הרצליה - אום אל־פאחם 2:1. עידו אקסברד (52); עוז פרץ (81), ניב סרדל (89). ראשל"צ - שפרעם 1:1. לוואגה קיזיטו (28); כרם ארשיד (84). (ספי פסטרנק)