רפאל נדאל הודיע אתמול כי לא ישתתף באליפות אוסטרליה הפתוחה בטניס, שתתחיל בשבוע הבא, לאחר שנפצע והודח מטורניר בריסביין.
נדאל בן ה־37 חזר בשבוע שעבר מפציעה שהשביתה אותו במשך שנה, ושיחק בטורניר בריסביין בשלושה משחקים ארוכים במיוחד תוך ארבעה ימים. הוא נפצע במהלך ההפסד ברבע הגמר לג'ורדן תומפסון, הודיע על פרישה מאוסטרליה והודה כי יתקשה לראות את עצמו חוזר לשחק בקרוב.

כדוריד: הנוער עלה לאליפות אירופה

נבחרת הנוער עד גיל 18 העפילה לאליפות אירופה שתתקיים בקיץ במונטנגרו בזכות תיקו 24:24 מול בוסניה והודות להפרש שערים עדיף. לפני כן ניצחה ישראל 22:34 את לוקסמבורג והפסידה למארחת פולין 24:20.
כדורמים. נבחרת הנשים הפסידה 16:8 לצרפת, סיימה במאזן 3:0 את הבית ותתמודד הערב (18.30) מול בריטניה על מקום ברבע גמר אליפות אירופה. נבחרת הגברים הפסידה למלטה 13:11, ירדה למאזן 2:0 ותשחק מחר מול גרמניה. (ספי פסטרנק)

כדורסל: הפועל חולון לדין

תובע איגוד הכדורסל, איתמר ליפנר, החליט להעמיד לדין את הפועל חולון בעקבות הקריאות "כרם מת" שהשמיעו חלק מאוהדיה כלפי שחקן מכבי ר"ג, כרם משעור, הדלקת אבוקות ביציע והשלכת מקל תיפוף שפגע ברגלו של השופט עמית בלק. התובע טוען כי הקריאה אינה עולה לכדי קריאה גזענית, אבל מבקש מבית הדין המשמעתי לקנוס את הקבוצה ב־100 אלף שקל.
בחולון אמרו: "לא צריך להכליל את האירוע הזה לכל הקהל שלנו, יש לנו קהל טוב עם משפחות וילדים. אנחנו ממש לא מעודדים דברים כאלה". (סתיו איפרגן)
נשים. אליצור רמלה ומכבי ר"ג, שתי היחידות בליגה עם מאזן מושלם (0:7), ייפגשו היום (16.30, קריית מנחם) במחזור ה־8. יתר המשחקים (19.00): אס"א ירושלים - מכבי חיפה, אליצור חולון - הפועל ראשל"צ, בנות פ"ת - מכבי אשדוד, הפועל לב ירושלים - רמה"ש. (רענן וייס)