קבוצת גולף ביטלה את הקמת הרשת למוצרי ספא, טיפוח ופריטים לבית והחליטה שהמותג Lavan יימכר במתכונת של חנות בתוך חנות בסניפי גולף אנד קו, רשת כלי הבית של הקבוצה. עקב כך, נסגרה החנות בדיזנגוף סנטר. חנות Lavan נפתחה בדיזנגוף סנטר באוקטובר 2022 על פני שטח של 160 מ"ר (שבו הייתה ממוקמת לפני כן חנות גולף קידס). בחנות הושקעו 2 מיליון שקל ובמותג - 7 מיליון שקל. הקבוצה הודיעה אז שתפתח 16 חנויות. המותג, שמציע מפיצי ריח, קרמים, נרות, אגרטלים וספרי עיצוב, מתחרה במוצרים דומים של ללין וסבון ובמותגי בוטיק שנמכרים בחנויות פרטיות וברשתות שונות. עם זאת, מחיריו בעת ההשקה היו גבוהים.
מירב קריסטל

יועצת מס קיבלה התקף לב מלחץ והוכרה כנפגעת עבודה

יועצת מס טענה כי קיבלה התקף לב בשל לחץ ועומס אשר נגרמו בעקבות תקיפת סייבר איראנית על אתר של רשות המסים ותביעתה הוכרה לאחרונה על ידי המוסד לביטוח לאומי כתאונת עבודה. היועצת, שהגישה תביעה באמצעות עו"ד אלישר פיינגרש ממשרד מרקמן טומשין ושות', טענה כי ביקשה להגיש לפני כשנתיים דיווח ותשלום עבור לקוחותיה באמצעות שוברים באתר רשות המסים, אך לא הצליחה בשל מתקפת סייבר, ונלחצה בשל כך. הביטוח הלאומי, כאמור, הכיר בפגיעה הרפואית שנגרמה לה כתאונת עבודה.
ליטל דוברוביצקי

היבואנית שסטוביץ נכנסת לתחום תזונת הספורט

חברת שסטוביץ נכנסת לראשונה לתחום תזונת הספורט ומשיקה מותג חדש בשם TODAY. מדובר בחטיפי חלבון שמציעים יחס חלבון לקלוריות נמוך במיוחד 10:1 (הרבה חלבון ומעט קלוריות) בטעמים של קרמל מלוח, קרם עוגיות, פאי קינמון, שוקולד ובננה שוקולד־צ'יפס. החטיף פותח על ידי החברה ובשיתוף יצרנים המתמחים בתזונת ספורט מאנגליה ומקנדה.
נווית זומר