במסיבת העיתונאים בתחרות הגולף המקצועי הראשונה שלו, טייגר וודס התקרב אל המיקרופון, היסס ואז אמר: "הלו, עולם. אני מניח". זה היה הסלוגן הראשון שליווה את טייגר וודס עם נייקי, HELLO WORLD. הוא קיבל מהחברה חוזה על סך 40 מיליון דולר עוד לפני שחבט חבטה מקצוענית אחת. לנייקי ופיל נייט תמיד היה אף נפלא לספורטאים יוצאי דופן.
1 צפייה בגלריה
yk13752481
yk13752481
(וודס | צילום: Mike Mulholland / GETTY IMAGES)
השבוע ניתקו נייקי וטייגר וודס את הקשר ביניהם לאחר 27 שנים. וודס לקח את ענף הגולף למקום אחר בתרבות האמריקאית ולקהלים חדשים. נייקי הייתה שם עם צוות הקריאייטיב, ליוותה ותיעדה את הרגע. ההתחלה, הניצחון הראשון המטורף במאסטרס, המשבר המשפחתי, הטורניר הראשון אחרי מות אביו וגם הפרסומת המאולתרת והאייקונית שבה וודס מקפיץ את כדור הגולף על המחבט, מאחרי גבו, יד ימין ושמאל.
נייקי נשארה נאמנה לוודס לאורך כל הדרך, בשיא ההצלחות ובמבוכות הפומביות הגדולות ביותר, בשיא כוחו וגם כשנפצע. היא שילמה לו המון, כמעט 20 מיליון לשנה, 500 מיליון דולר בסך הכל. אבל נייקי היא לא עסק פילנתרופי. וודס עשה עבורה ערימות של כסף. כשהתחילו את ההתקשרות ביניהם, נייקי ייצרה רק בגדים ונעליים לגולף. מהר מאוד היא עברה לייצר גם כדורים, מחבטים ומוצרים נלווים אחרים.
נייקי הפסיקה למכור מוצרים של גולף, חוץ מבגדים ונעליים, מאז 2016. היא אולי מריחה מיצוי של השוק. ההפסקה הזו באה במקביל לירידה ביכולת ולהתדרדרות הפיזית של וודס. נייקי נפרדה ממנו השבוע בסלוגן: "It was a hell of a round, Tiger".