בועז לוי, מנכ"ל התעשייה האווירית, נבחר ברשימה היוקרתית של כתב העת בנושא תעופה וחלל, Aviation Week, כאחד מאנשי המפתח הבולטים במגזר הביטחוני בעולם בשנת 2024, לצד שרי ביטחון וגנרלים בכירים בעולם. בנימוק לבחירתו נכתב כי "תחילת דרכו של לוי בחיל האוויר הישראלי כמומחה לנשק מונחה ובעל ניסיון של למעלה מ־30 שנה במערכות טילים והגנה נגד טילים. בחודש אוקטובר האחרון, התעשייה האווירית הישראלית יירטה טיל בליסטי בפעם הראשונה בעזרת מערכת החץ שבפיתוחה - וההנחה היא שזו לא תהיה הפעם האחרונה אם המלחמה מול חמאס תימשך למלחמה רחבה יותר".

פרטנר – הכי מהירה בנטפליקס

פרטנר היא ספקית האינטרנט המהירה בארץ ב־2023 בביצועי הצפייה בנטפליקס. כך עולה מ"מדד נטפליקס", המודד את הביצועים הטובים ביותר בצפייה בשירות התוכן של ענקית הסטרימינג בשעות השיא. מדובר במדד לביצועי נטפליקס בלבד, ולא לביצועי שירותים אחרים ברשתות. על פי המדד לחודש דצמבר, פרטנר ניצבת בראש הטבלה עם מהירות ממוצעת של של 3.2 מגה־פיקסל לשנייה, כשאחריה בזק, סלקום ו־HOT עם מהירות של 3 מגה־פיקסל לשנייה. זהו הציון הגבוה ביותר שנמדד בחודש זה בעולם, והחברה חולקת את ראש הטבלה עם ספקיות בינלאומיות מובילות.

רשת הגלידות אניטה פתחה סניף בניו־זילנד

קבוצת אניטה (ANITA) של האחים ניר ועדי אביטל, שבבעלותה רשת הגלידריות גולדה, פתחה סניף ראשון בניו־זילנד, בעיר קווינסטאון, בהשקעה של כמיליון דולר. מלבד ישראל רשת אניטה נמצאת בארה"ב, אוסטרליה, אנגליה, ספרד וקפריסין.