איגוד ההוקי קרח הבינלאומי החליט להרחיק את ישראל מכל התחרויות, זאת בשל "סיבות ביטחוניות". לדברי האיגוד הבינלאומי, הוא אינו יכול להבטיח את שלום המשתתפים במשחקי נבחרות ישראל.
המשמעות המיידית היא שנבחרת העתודה לא תוכל להשתתף באליפות העולם (דרג ג') בסוף החודש הקרוב, בעוד נבחרת הנשים לא תוכל להשתתף באליפות העולם (דרג ג') שתיערך בסוף מארס.
באיגוד הישראלי, שהודיע כי יגיש תביעה ל־CAS, בית הדין לבוררות ספורט, טוענים כי מדובר בכניעה של יו"ר ההתאחדות הבינלאומית לוק טרדיף לחבר ההנהלה, שחקן העבר הרוסי פאבל בורה, שחותר להדחת ישראל כנקמה על ההדחה של רוסיה מהמשחקים האולימפיים בפריז.

לשם שינוי, משחק חוץ בבלגרד

אחרי ה־78:95 המרשים על בולוניה ברביעי בלילה, מכבי ת"א תקיים הערב (21.30) עוד משחק בבלגרד ביורוליג – אך בניגוד למה שהתרגלה, הפעם זה לא יהיה משחק "ביתי", אלא מפגש עם פרטיזן. לא הרבה מפריד בין השתיים (מכבי במאזן 8:12, פרטיזן ב־10:10), והצהובים ישאפו להתרחק עוד יותר בטבלה מהיריבה.
נשים. אליצור רמלה זכתה בגביע ווינר לאחר ניצחון 72:82 בגמר על הפועל ראשל"צ. (רענן וייס)
גביע המדינה בכדורגל. בהגרלת סיבוב ח' (המשחקים ב־25־27 בינואר) נקבע כי הפועל באר־שבע תארח את בית"ר ירושלים, הפועל חדרה - מכבי ת"א, הפועל ירושלים - הפועל ת"א, כפר־סבא - מכבי חיפה, מ.ס אשדוד - טבריה, עירוני אשדוד (א') - הפועל חיפה, ריינה - הפועל פ"ת, הפועל ר"ג - בני־יהודה, נוף־הגליל - הפועל הרצליה (א'), א.א פאחם - אתא/ביאליק (א'), אחי נצרת (א') - מכבי יפו, בני־סכנין - רמה"ש, צעירי כפר־כנא (א') - קריית־שמונה, מכבי נתניה - כפר־קאסם, הפועל ראשל"צ - דימונה (א'), מכבי פ"ת - מכבי יבנה (א').
אליפות אירופה בכדורמים. נבחרת הנשים ניצחה 12:13 את סרביה וסיימה תשיעית. הגברים הפסידו 15:9 לסלובקיה וישחקו מחר על המקום ה־15. (ספי פסטרנק)