במכבי ת"א מנסים לצאת מההלם ומהמבוכה אחרי ההפסד שלשום (88:79) לפרטיזן בלגרד אחרי שהצהובים כבר הובילו ב־24 הפרש במחצית הראשונה. איכשהו, הקבוצה של קטש עשתה את כל הטעויות האפשרויות, שמטה את היתרון המבטיח וירדה אל המקום השישי בטבלת היורוליג עם מאזן של 9:12.
במכבי ת"א הרגישו שזו ההזדמנות שלהם לשבור את הנתון מתחילת העונה ביורוליג שלפיו לא הצליחו לרשום שני ניצחונות באף שבוע כפול. הם ידעו שזאת לא משימה פשוטה, בטח לא מול 20 אלף אוהדים רועשים בבלגרד, אבל ריצת 0:16 בפתיחה חיזקה את התחושה שהפעם זה יקרה. אלא שאז קרו מספר דברים. קודם כל ההגנה פשוט נעלמה במחצית השנייה. או במילים אחרות: כשאתה מאפשר ליריבה לקלוע 31 נקודות ברבע השלישי, אתה לא יכול לנצח. על הפרקט בלט חוסר ריכוז, בלבול ואיבוד שליטה, מה שהתבטא גם ביכולת ההתקפית כשהקבוצה רשמה במחצית השנייה 0 מ־16 מחוץ לקשת. לא היה ממש מי שיעצור את ההתמוטטות. קטש נראה אובד עצות ובסיום הודה שהגיב מאוחר מדי: "הייתי צריך לקחת פסק זמן שתי דקות מוקדם יותר, כשפרטיזן הצליחה להשוות את התוצאה. חיכיתי לפסק זמן של הטלוויזיה ואולי זאת הייתה אשמתי".
1 צפייה בגלריה
yk13757224
yk13757224
(צילום: אי-פי-איי, ANDREJ CUKIC)
סיבה נוספת לקריסה הייתה היעלמותם של שלושה שחקני מפתח - לורנזו בראון (קלע את 7 הנקודות שלו כבר בדקות הראשונות ומאז התאדה), ג'וש ניבו (לא בא לידי ביטוי) ובונזי קולסון (אפס נקודות ב־27 דקות). ברגע שהאנשים שאמורים לקחת את המושכות נעלמים במאני־טיים והשחקנים המשלימים מציגים יכולת דלה, אין פלא שהערב נגמר בנפילה כואבת.

חולון מוכנה לאוסטנד

רגע לפני המשחק המכריע נגד אוסטנד בליגת האלופות של פיב"א, הפועל חולון עצרה למשחק ליגה ביתי מול גליל־עליון וניצחה 72:84. ליאור קררה אמנם להט עם 20 נקודות, אבל זה לא הספיק מול ג'סטין סמית' (18 נק' ו־9 ריב') ויתר החברים מחולון. שלשום גברה נס־ציונה על עירוני קריית־אתא 64:78. ראלי אולקינס הוביל בכתום עם 19 נקודות. תומר פורת ובן שרף תרמו 12 כל אחד בצד השני. (סתיו איפרגן)
לאומית. מעלה־אדומים - רעננה 83:79, רמה"ש - כפר־קאסם 83:103.