הפועל ת"א אירחה אתמול בבלגרד את פריז למשחק במסגרת המחזור ה־15 של היורוקאפ, ונחלה הפסד שני העונה למוליכת הטבלה, 104:86. המשחק נפתח דווקא באופן צמוד, אבל ברבע השני הצרפתים העלו הילוך, ובזכות הופעה נהדרת של טי־ג’יי שורטס (20 נק') וקולין מלקולם (15) ביססו את מקומם בפסגה. אצל האדומים בלט דז וולס עם 20 נקודות. (אפרת עמורבן)

יורוליג: קטש מחפש תיקון

מכבי ת"א תפגוש הערב (21.15) באתונה את אולימפיאקוס במסגרת המחזור ה־22 ביורוליג, כשהיא סוחבת על הגב את ההפסד הכואב מהשבוע שעבר מול פרטיזן בלגרד שבו שמטה יתרון מבטיח של 24 נקודות במחצית הראשונה. (אפרת עמורבן)
אבל כבד ב־NBA. עוזר המאמן של גולדן סטייט, דיאן מילוייביץ' (46), הלך לעולמו אחרי שלקה בהתקף לב במהלך ארוחה קבוצתית.

ליגת העל: נס־ציונה לא עוצרת

עירוני נס־ציונה רשמה את ניצחונה השביעי העונה, כשגברה בבית על הפועל אילת 71:80. החבורה של אלעד חסין המשיכה את ההצגה ההגנתית מהניצחון בשישי על קריית־אתא, ורגע לפני שתארח את הפועל ירושלים היא נצמדת לפסגה. איייזאה ווייטהד וג'ורג' קינג קלעו 16 כל אחד למארחת. (סתיו איפרגן)

טניס: הג'וקר בהופעה

משחקי הסיבוב השני באליפות אוסטרליה יצאו לדרך ומי שעמד במוקד הוא נובאק ג'וקוביץ', שניצח את יריבו האוסטרלי אלכסיי פופירין (43 בעולם) 3:6, 6:4, 6:7, 3:6. הסרבי סבל מקריאות מהקהל לאורך המשחק, עד שהחליט לענות לאחד האוהדים: "בוא תרד למגרש ותגיד לי את זה בפנים" וחזר להגיש כרגיל. בסיום אמר ג'וקוביץ': "כן, הצקתי בחזרה למי שמציק לי".
אצל הנשים נרשמה סנסציה כשמירה אנדרייבה בת ה־16 (47 בעולם) הדיחה את אונס ג'אבר (6) 0:6, 2:6.
כדוריד. הנבחרת נוצחה 31:28 בלוקסמבורג בשלב הראשון בקדם־עולמי וחייבת בגומלין הערב (19.45) באותו האולם לנצח אותה בהפרש ארבעה שערים כדי להעפיל לסיבוב השני מול סלובקיה. (ספי פסטרנק)