אחרי פתיחת עונה מגומגמת, מכבי חיפה נכנסה בשבועות האחרונים לעניינים וצימצמה את הפער ממכבי ת"א לשלוש נקודות, אבל אתמול היא ספגה מכה קשה כשנאלצה לוותר על הקפטן והמנהיג שלה, צ'ארון שרי, שיעזוב את המועדון אחרי גמר גביע הטוטו ביום רביעי וישוב רק לקראת העונה הבאה.
שרי, שבנו הקטן מתמודד עם בעיה רפואית, הביע בימים האחרונים את רצונו לעזוב את הקבוצה על מנת לשהות עם משפחתו בהולנד. הבעלים, יעקב שחר, קיים אתמול עם השחקן פגישה ארוכה וניסה לשכנע אותו להישאר, אך שרי היה נחוש בדעתו לעזוב. בסביבתו של הקשר אמרו: "צ'ארון קרוע. הוא עוזב מקום שהוא אוהב מאוד ומוותר על לא מעט כסף, כי בהולנד הוא לא ירוויח את הסכומים האלה, אבל משפחה לפני הכל". שחר אמר אחרי הפגישה: "ניסינו במשותף למצוא פתרון אך לא הצלחנו, ולכן נאלצנו לקבל את בקשתו לעבור בהשאלה עד תום העונה".
בינתיים, מכבי חיפה חתמה עם תומר חמד על חוזה עד לסיום העונה. (שמעון אלבז)

קארצב חוזר למכבי ת"א

אחרי פרשת שגיב יחזקאל, גם הקשר האחורי עדן קארצב המשחק בבשאקשהיר, המזוהה עם הנשיא רג'פ טאיפ ארדואן, עזב רשמית את טורקיה וחתם במכבי ת"א, הקבוצה בה גדל, במסגרת עסקת השאלה עם אופציה לרכישה בתום העונה. בני־ריינה החתימה את החלוץ הפנמי פרדי גונדולה (28). (נדב צנציפר)
אליפות אוסטרליה. סנסציה בטורניר הנשים: המדורגת שלישית ילנה ריבאקינה, שהגיעה לגמר בשנה שעברה, הודחה כבר בסיבוב השני עם 6:4, 4:6, 7:6 מול אנה בלנקובה הרוסייה (57). גם ג'סיקה פגולה (5) בחוץ.
קדם־עולמי בכדוריד. נבחרת ישראל ניצחה בלוקסמבורג 27:35, מחקה את ההפסד 31:28 מהמשחק הראשון ותתמודד בשלב השני עם סלובקיה. (ספי פסטרנק)
ליגת העל בכדורסל. קריית־אתא חזרה לנצח, 92:93 בחוץ על הפועל חיפה, עם שיא קריירה (29) של אמין סטיבנס.