בדקנו רדיאטור 10 צלעות עם חריצים תרמיים מוגנים של דה לונגי. הרדיאטור מצויד במנגנון נגד קפאון, המתחיל לפעול אוטומטית בטמפרטורה של 5 מעלות, ובמשטח הקרנה גדול, המבטיח זרימת אוויר מהירה יותר ומפזר את החום בצורה חזקה יותר. הרדיאטור מצויד בידית אחיזה ונגרר על הגלגלים. בזכות חריצים תרמיים מתאפשר לפי הצהרת היצרן חימום מהיר של האוויר, וכך נשמרת טמפרטורה קבועה.
1 צפייה בגלריה
yk13766420
yk13766420
(צילום: יחסי ציבור)
מחיר מומלץ לצרכן: 1,099 שקלים (כולל 7 שנים אחריות)
מה חשבנו? אבי: "יש 3 הספקי חימום (מרבי 2,500 ואט). חיממנו חדר עבודה בגודל 3 על 4 מטרים ובתוך 17 דקות, החדר כולו היה חם ונעים".
אורלי: "התרשמתי מנוחות התפעול. ניתן לבחור בין 3 דרגות חום שונות, כל אחת מהן מאפשרת פיזור אופטימלי של אוויר חם בחלל החדר ללא ייבוש האוויר בחדר. בכל הקשור לגלגלים, ניתן לפסק אותם לצדדים כדי לייצב את המכשיר אחרי גרירתו להצבה במקום אחד, ולקבע על ידי הזזת נצרה מימין לשמאל. מסילת הגלגל יוצאת החוצה או נכנסת פנימה וכך ניתן להסיר את הגלגלים (נוח יותר לאחסון בימי הקיץ)".
גלית: "מכשיר חימום עם ביטחון מפני ילדים - המכשיר כבה בעת נפילה. כמו כן, אין אפשרות להכניס ידיים (של פעוטות) לתוך דפנות המכשיר כי הוא כולו אטום, מסביב. האוויר החם מתפזר מהחלק העליון של המכשיר".
ציון: 8
שורה תחתונה: רדיאטור ידידותי למשתמש, בטיחותי ומעוצב. מחמם מהר יחסית אבל המחיר קצת גבוה בהשוואה למוצרים דומים.