למרות שזמביה של אברם גרנט הצליחה לצאת בקושי עם נקודה (1:1) מהמשחק אתמול מול טנזניה באליפות אפריקה, המצב שלה בעייתי. היא שווה במקום השני לרפובליקה הדמוקרטית של קונגו עם שתי נקודות ו־2:2 בהפרש השערים, אך במחזור האחרון הקונגולזים ישחקו מול טנזניה, בעוד גרנט יתמודד עם מרוקו, שהגיעה לחצי גמר המונדיאל האחרון, וקשה להאמין שיוכל לעלות מהמקום השלישי עם עוד הפסד. אתמול, הוא הסתבך כשסיימון אמסובה העלה את טנזניה ליתרון (11), אבל דווקא בעשרה שחקנים, אחרי ההרחקה של רודריק קאבווה (44), פטסון דאקה השווה (88).
גם הליגות הבכירות באירופה מספקות אקשן: ריאל מדריד אירחה את אלמריה שטרם ניצחה העונה, מצאה את עצמה במינוס 2:0 מול האחרונה בטבלה, והפכה ל־2:3 משער של דני קרבחאל בדקה ה־99. פראן טורס הוביל את ברצלונה ל־2:4 על בטיס עם שלושער ובישול.
בגרמניה, באיירן מינכן ספגה בבית 1:0 מוורדר ברמן, ולמרות שיש לה משחק להשלים – היא מרוחקת שבע נקודות מהראשונה לברקוזן. באנגליה, ליברפול חזרה ליתרון חמש על מנצ'סטר סיטי, ארסנל ואסטון וילה, עם 0:4 בבורנמות' מצמדים של דרווין נונייס ודיוגו ז'וטה.
טניס: ג'וקוביץ' מתחמם
משום מה, ככל שאליפות אוסטרליה מתקדמת ורמת היריבים עולה, נובאק ג'וקוביץ' (1 בעולם) מתקשה פחות. בשמינית הגמר הוא כבר הביס את אדריאן מנארינו הצרפתי (19 בטורניר) 0:6, 0:6, 3:6. טיילור פריץ האמריקאי (12), שהדיח את סטפנוס ציציפאס (7), צפוי לתת פייט רציני יותר בשלב הבא. עוד ברבע: יאניק סינר (4) – אנדריי רובלב (5).
בטורניר הנשים, ארינה סבלאנקה (2) ניצחה את אמנדה אניסימובה 3:6, 2:6, וברבע תפגוש את ברבורה קרייצ'יקובה (9). קוקו גוף (4) – מרתה קוסטיוק (37).
אופניים: ניצחון באוסטרליה
ניצחון היסטורי לקבוצת האופניים "ישראל פרמייר־טק": הרוכב הבריטי סטיבי וויליאמס הפך לראשון במדיה שזוכה במרוץ יוקרתי בסבב העולמי, "טור דאון אנדר" באוסטרליה.
דווקא חברו הניו־זילנדי קורבין סטרונג היה הבכיר של הקבוצה הישראלית במרוץ, ודורג שני אחרי ארבעה קטעים, אבל נאלץ לפרוש בגלל מחלה ופינה את הדרך לוויליאמס בן ה־27 שנתן הצגה בשני קטעי הסיום – מקום שני שלשום ומקום ראשון אתמול, מה שהכתיר אותו כאלוף.