עד כמה מכבי ת"א הייתה חלשה אתמול? בדקות הסיום היא ביצעה ריצת 2:15, שנמשכה עד כחצי דקה לסיום, ואפילו זה לא הספיק לה כדי לסגור את הפער מהאורחת. 78:86 לקריית־אתא בהיכל מנורה מבטחים, המשך לעונה הפנטסטית של הקבוצה מהצפון, ועוד רגע מקצועי לא קל לצהובים שספגו ארבעה הפסדים בחמישה משחקים בכל המסגרות.
ג'יימס בייטמון המטיר 29 נקודות על המארחת, והיה הגורם המרכזי לתוצאה המפתיעה. בלי ג'וש ניבו ועם משחק רע מאוד של חסיאל ריברו, למכבי (18 ללורנזו בראון) לא היה מה למכור מתחת לסל. והאמת היא שגם באזורים אחרים על הפרקט.
ליגת האלופות. הפועל חולון תפתח הערב (21.30) את שלב הטופ־16 במשחק הקשה ביותר שמחכה לה על הנייר: מפגש בספרד עם מורסיה, שנראית כמו הקבוצה החזקה בבית. (סתיו איפרגן)
נשים. אתמול במחזור ה־10: אשדוד - רמלה 77:75, חיפה - פ"ת 67:83, רמה"ש - חולון 62:73, לב ירושלים - אס"א ירושלים 56:69, ראשל"צ - ר"ג 57:71. (רענן וייס)

אליפות אוסטרליה: טורניר הנשים פתוח

כמעט כרגיל בשנים האחרונות, טורנירי הנשים בגראנד סלאמים מעלימים את כל התחזיות המוקדמות. רק ארבע מדורגות עלו לרבע גמר אליפות אוסטרליה, אחרי ששתי שחקניות בולטות נוספות הודחו בשמינית: אלינה סביטולינה פרשה במהלך המשחק מול לינדה נוסקובה, בעוד ויקטוריה אזרנקה נכנעה לדיאנה יסטרמסקה, המדורגת 93 בעולם. אצל הגברים המצב הפוך, וכל שמונת המשתתפים ברבע מדורגים בין 12 הראשונים בטורניר.
סוף לאגדה. החלוץ הענק לואיג'י "ג'יג'י" ריבה הלך לעולמו בגיל 79. מלך השערים של נבחרת איטליה בכל הזמנים (35 כיבושים) זכה איתה ביורו 1968 והוביל אותה לגמר מונדיאל 1970.