לעיני מינצברג. בחלקים ארוכים של המחצית הראשונה נראה היה ששחקני הפועל ת"א עדיין ב"הלם־דרבי". הרביעייה שחטפו לפני פחות משבוע ממכבי ת"א ישבה חזק בראש, המארחת נראתה מבולבלת ולחוצה ומנגד שחקני בית"ר ירושלים הסתערו קדימה – ואם מיירון ג'ורג' וטימוטי מוזי היו קצת יותר מרוכזים, קבוצתם הייתה מובילה 0:2 כבר אחרי 15 דקות. אחרי כחצי שעה קיבלו האוהדים האדומים בבלומפילד איתות ממאוויס צ'יבוטה שגם הוא על הדשא, אבל שוער בית"ר לא התקשה להדוף את הבעיטה. 0:0 בהפסקה ואם זה מה שיש להפועל ת"א להציג מול הבוס דייויד מינצברג, שהגיע לראשונה העונה לראות את הקבוצה שלו מקרוב, אז המועדון בבעיה.
פנצ'ר 1. מול הכדורגל הבינוני, בלטה האווירה ביציעים. שני מחנות האוהדים שידועים ביריבות המושבעת ביניהם סיפקו את הסחורה, אפילו אבוקות אדומות נראו ביציעים, מה שגרם לעצירת המשחק למספר דקות. הפעם השנייה שהמשחק נעצר הייתה באמצע מתפרצת מסחררת של בית"ר כשמוזי שעט לבדו בדרך לרחבה של זובאס, אבל תוך כדי מיאוץ הכדור התפנצ'ר והפועל ניצלה.
1 צפייה בגלריה
yk13770469
yk13770469
(צילום: עוז מועלם)
תרגיל בחיבור. על התלות של בית"ר ירושלים בירדן שועה העונה אפשר לכתוב סמינריונים שלמים (כן, יותר מהתלות של מכבי ת"א בזהבי). אתמול שועה נעדר בגלל צהובים ומי שנדרש למלא את מקומו בכל הקשור להזנת החלוצים בכדורים הוא עדי יונה. הצעיר המוכשר סיפק כמה מסירות לא רעות אבל זה לא הספיק. בדקה ה־71 הוסיף יוסי אבוקסיס את דור מיכה לקישור ותוך ארבע דקות החיבור כבר עבד. מתפרצת שבסיומה מסר יונה למיכה וזה הגביה למחליף נוסף, פרד פריידיי, שנשאר לבד לחלוטין ונגח מדויק אל הרשת, 0:1 שהספיק כדי לנצח בבלומפילד. אם תרצו: 1 יונה פלוס 1 מיכה שווה 1 שועה.
פנצ'ר 2. עם מינצברג ביציע ובורחה למה על הקווים הפועל ת"א רשמה אתמול משחק שביעי בלי ניצחון. הקבוצה נראית רע, כאילו ויתרה על העונה, וקשה לראות איך היא מרימה את עצמה ונאבקת על מקום בפלייאוף העליון. אחרי ארבע שנים רשמה בית"ר ירושלים ניצחון ראשון על הפועל ת"א בבלומפילד, עם 0:1 קטן. בית"ר עשתה להפועל הפועל. ומה עם הפועל ת"א עצמה? היא צריכה למצוא לעצמה זהות.
לאומית. עירוני טבריה טיפסה אתמול לפסגה, כשגברה 0:2 בחוץ על רמה"ש משערים עצמיים של שון עדרי (10) ואיתמר גורי (90), בהשלמת המחזור ה־18. יתר המשחקים: הפועל עפולה - הפועל כפר־סבא 3:1. לעפולה: אוהד ברזילי (30). לכפר־סבא: בנג'מין קוקו (14), מוסטפא שיח יוסף (68), רונן חנציס (78). הפועל עכו - אום אל־פאחם 2:2. לעכו: מורגן פרייר (15, 27). לאום אל־פאחם: גל לוי (10), תאמבי סגס (34). (ספי פסטרנק)