באילת, שהפכה בחודשים האחרונים לעיר מפונים, לא מוותרים על תיירות החורף. פסטיבל ג'אז בים האדום, הנערך בעיר מדי קיץ וחורף, יתקיים בסוף השבוע של 24-22 בפברואר. גרסת החורף של הפסטיבל הוקמה ביוזמת דובי לנץ ז"ל, שניהל אותו מוזיקלית מ־2011. לנץ הספיק לעבוד על התוכנית האמנותית של הפסטיבל עד לכתו בקיץ האחרון, והמופע הפותח מוקדש לזכרו. במופע "אהבה ללא גבולות" ישתתפו אלי דג'יברי, ז'וקה פרפיניאן ומרסלו נמי, יסמין לוי, מאיה בלזיצמן ומתן אפרת, עומרי מור ועומר אביטל, רונה קינן, תום אורן.
1 צפייה בגלריה
yk13770775
yk13770775
(צילום: יוסי צבקר)
עוד יופיעו בפסטיבל: הזמרת קרן אן תחבור לחצוצרן אבישי כהן; הפסנתרן עומרי מור; ונגן הסקסופון אלי דג'יברי שיחבור לפסנתרן שי מאסטרו.
בפסטיבל יופיעו גם מוזיקאים יותר מיינסטרימיים. דויד ברוזה יעלה את המופע "ברוזהג'אז", שנולד לאחר שהתארח במועדון הג'אז של הבסיסט עומר אביטל בניו־יורק. השניים הקימו הרכב ג'אז צעיר שיגיש את הרפרטואר של ברוזה. אסף אמדורסקי יעלה את המופע "אני גיטרה" במלאת 30 שנה למותו של אביו. רמי קלינשטיין יארח את להקת ג'יין בורדו. יוני רכטר ינגן עם נגן הקונטרבס ברק מורי והמתופפת רוני כספי. הטריו יגיש מיצירותיו של רכטר לצד קטעי ג'אז וסטנדרטים שהוא אוהב. / תהל בלומנפלד
כרטיסים בטיקטמאסטר: 9964* tmisrael.co.il