כבר הרבה זמן לא זכור קרב ענקים כזה בין מכבי חיפה למכבי ת"א על שירותיו של שחקן בן 18, שעדיין לא הותיר חותם בליגת העל – אבל רגע לפני המשחק הערב (20.00) בנתניה על התואר הראשון של העונה, גביע הטוטו, הירוקים ניצחו את הצהובים במאבק על ליאור קאסה מהפועל ירושלים, שבחר בהם.
1 צפייה בגלריה
yk13771400
yk13771400
(קאסה | צילום: אלכס קולומויסקי)
לקאסה יש בסך הכל 13 הופעות בליגה הבכירה, שש מהן בהרכב, והוא לא אמור להוות שובר שוויון, אבל מדובר בעוד "וי" יוקרתי של יענקל'ה שחר על מיץ' גולדהאר, שהיו מעורבים ישירות בניסיונות לשכנע את הכישרון שגדל בשכונת הקטמונים לחתום במועדון שלהם. ירושלים קבעה תג מחיר זהה לשתי הקבוצות, 1.1 מיליון יורו עבור 80 אחוז מהכרטיס שלו, והשחקן קיבל אותה הצעת שכר משני הצדדים, ולמרות היחסים החמים יותר בין הקבוצה מהבירה למכבי ת"א, קאסה בחר דווקא בחיפה. זו אגב לא הפעם הראשונה, הירוקים גברו בשנים האחרונות על הצהובים גם במאבקים על צ'ארון שרי, עלי מוחמד, דין דוד, דיא סבע וליאור רפאלוב.
גולדהאר לא נוהג לשוחח עם שחקנים, למעט מקרים כמו ערן זהבי ואלי דסה, אבל הפעם הוא הטיל את כל כובד משקלו בנוסף לשיחות שניהלו בן מנספורד ורובי קין עם השחקן. בסופו של דבר, הפגישה שלשום במשרדיו של שחר ברחוב המסגר בת"א הכריעה, בעיקר השיחה בארבע עיניים עם הבעלים, אחרי שגם גל אלברמן ומסאי דגו דיברו איתו. המאמן הבהיר לקאסה כי הכניסה שלו לעניינים תהיה מיידית. מבחינתו הוא מיועד לשחק בעמדה 8 ולהתמודד על דקות רק עם עלי מוחמד.
על הפרק עמד גם הניסיון של דגו עם צעירים רבים להם נתן הזדמנות כמו חלאילי, פיינגולד, חג'ג', פודגוראנו וכיוף. מכבי ת"א, לעומת זאת, משלבת פחות צעירים, למעט רביבו ותורג'מן בזכות הצלחתם בנבחרות הצעירות.