ליברפול בדרך לעידן חדש: המנג'ר יורגן קלופ, שהגיע לקבוצה ב־2015 והחזיר אותה לטופ העולמי עם שבעה תארים, בהם ליגת האלופות ואליפות אנגליה, הודיע שיעזוב בסיום העונה: "האנרגיה אוזלת לי. אני יודע שאיני יכול להמשיך". המועמדים שעלו בינתיים הם צ'אבי אלונסו, כוכב העבר של ליברפול שמוביל את הבונדסליגה עם לברקוזן, ורובן אמורים מספורטינג ליסבון.
בספרד, ברצלונה ממשיכה לקרוס. אחרי שהודחה מהגביע עם 4:2 בבילבאו, הקבוצה של צ'אבי הפכה אמש פיגור 2:0 ל־2:3 בוויאריאל - ולבסוף הפסידה 5:3 עם שערים בדקות ה־99 וה־101. המאמן הודיע בסיום כי יעזוב בסוף העונה.

NBA: דונצ'יץ' ענה לאמביד

לוקה דונצ'יץ' מדאלאס השתווה לווילט צ'מברליין ודייויד תומפסון עם מופע הקליעה הרביעי בטיבו בכל הזמנים, כאשר צלף 73 נקודות בניצחון 143:148 על אטלנטה. הוא השלים שבוע לא ייאמן, שבו נרשמו גם משחקים של 70 נקודות (ג'ואל אמביד) ו־62 נקודות (דווין בוקר וקארל־אנתוני טאונס). "היה לנו קשה לאחרונה", אמר הסלובני בסיום, "אז פשוט רצינו להשיג ניצחון. רשימת השמות שהצטרפתי אליה מיוחדת".
אתמול, וושינגטון השיגה ניצחון ראשון תחת המאמן הזמני בראיין קיף, 104:118 בדטרויט במפגש בין שתי הקבוצות עם המאזן הגרוע בליגה. דני אבדיה קלע 10 נקודות.

הוקי קרח: התשובה של ישראל

ישראל עד גיל 20 בהוקי קרח השיגה ניצחון רביעי באליפות העולם דרג ג' בבולגריה, הפעם 1:4 על טורקיה, והבטיחה את עלייתה לדרג ב'. כזכור, ההתאחדות העולמית ניסתה למנוע מישראל להשתתף באליפות – שהייתה אמורה להתקיים בארץ – בתירוץ שלא ניתן יהיה להבטיח את שלומם של השחקנים, ורק לאחר פנייה לבית הדין לספורט חזרה בה מהחלטתה. (סתיו איפרגן)
ג'ודו. ענבל שמש (63 ק"ג) זכתה במדליית הארד בגראנד פרי פורטוגל, אחרי שניצחה בקרב על המדליה את אסתר אסקילאשווילי מגיאורגיה.
כדוריד. מחזור 12 - בית עליון: הפועל ראשל"צ - הפועל אשדוד 26:30, א.ס רמה"ש - מכבי ת"א 28:37. בית תחתון: קריית־מוצקין - אס"א ת"א 32:26, הפועל ר"ג - נס־ציונה 31:34. (ספי פסטרנק)