מדור 1.2
לוח השראה
סמול טוק

החדר האינטימי שלי

מכירים את זה שאתם מגיעים למקום ובא לכם לעבור לגור שם? אז בסטודיו של מעצבת התכשיטים בלינדה אשכנזי הרגשתי בדיוק ככה, עם כל המשפטים שמוטבעים על הקירות, הנרות והמחברות שהם חלק מהקולקציה הרחבה שלה והאקלקטיות שמשדרת חום אנושי. "הסטודיו הזה הוא בעצם סיפור החיים שלי ומזכיר לי את החדר שלי כנערה. הערך העצמי שלי היה מאוד נמוך, וכל הזמן כתבתי לעצמי תזכורות על פתקים או עם לורדים על המראה שאני מספיק שווה ובסוף דברים יקרו לי. בשלב מסוים, כתבתי על פרק כף היד רק תאמיני שיהיה בסדר (JUST BELIVE, שם המותג שלה היום, ת.א.ל) ואמרתי לאבא שלי שאני בדרך לקעקע את זה, והוא הציע שאולי עדיף שעם הידיים הטובות שלי אעשה צמיד ואכתוב את זה במקום". וכך היה – לפני 15 שנה לערך בלינדה לקחה עור מהמפעל שלו, רקעה את אשר על ליבה על חלק מתכתי מצופה זהב, תפרה אחד לשני והמשיכה עם טקסטים מעצימים נוספים. "מאז כמובן התפתחתי לכיוונים נוספים בתכשיטים ובמוצרי לייף סטייל, אבל הטקסטים הם חלק בלתי נפרד ממני כי לי הם נתנו תקווה ואני מאמינה שגם לאחרים. ולכן יש פה מכונת חריטה שמאפשרת לכתוב על כל תכשיט את אשר על ליבך באותו הרגע".
#רקאומרת: אפשר להתרשם מהתכשיטים ומוצרי הלייף סטייל באתר justbelievejewelry.com אבל הכי כיף לקפוץ לחנות בשבזי 67 תל־אביב. טווח מחירים: החל מ־220 שקל ועד ל־5,000 לתכשיטי זהב ויהלומים.

נערה במשקפיים

איפור למרכיבות משקפיים תמיד היה אישו בעולמות הביוטי ונע על הציר שבין איך נכון להתאפר (למשל: בלי מסקרה מאריכה שנדבקת לעדשה אבל כן עם צלליות קרם עדינות ושפתון דומיננטי) ועד לאיך מתאפרים אם לא מצליחים לראות בלעדיהם. הצצה לקמפיין החורפי של מותג המשקפיים "אתניה ברצלונה" ברשת אופטיקנה לא רק שמטה לי את הלסת מרוב שהיא יפה (וזו לא בינה מלאכותית! זה הכל קרה בלייב) אלא גם איפשרה זווית ראייה חדשה: עור זוהר ומטופל, עם גוון בסיסי וטבעי, שנותן כבוד למשקפיים באשר הם.