• חברת הנדל"ן קטה גרופ, בניהולם של גיל קטה ובניו, קיבלה אות הוקרה על תרומתה לגדוד מילואים 8194 בחיל התותחנים. לוחמי המילואים העניקו לבעלי החברה אות הוקרה על תרומה של ביגוד חם, מוצרי פארם, מטענים ניידים ועוד, בשווי עשרות אלפי שקלים.
1 צפייה בגלריה
yk13776929
yk13776929
(מימין: עוז קטה ותעודת ההוקרה)
• חברת רובי קפיטל, המתמחה במימון והשקעות בנדל"ן, תערוך בשבוע הבא (6.2) כנס בנושא "היום שאחרי המלחמה". הכנס בהשתתפות פרופ' ליאו ליידרמן, היועץ הכלכלי הראשי של בנק הפועלים; יעקב ניצן, מנכ"ל ושותף בחברה; ועומר אלפרן, שותף ומנהל השקעות ראשי.
• יוסטון, אין לנו בעיה: מודי כידון ויניב מלמוד, בעלי קרן ALTO, המתמחה בהשקעה וייזום נכסים לוגיסטיים בארה"ב, טסו לטקסס כדי לציין את החתימה על הסכם שיתוף הפעולה עם ענקית הנדל"ן הלוגיסטי מארה"ב IDV. במסגרת ההסכם ישיקעו 2 החברות בהקמת 5 מרלו"גים משותפים בעלות של יותר מ-160 מיליון דולר.
• קבוצת הנדל"ן רם אדרת קיבלה את כוכב הבטיחות החמישי והגבוה ביותר במסגרת "תוכנית הכוכבים" של מטה הבטיחות בהתאחדות הקבלנים בוני הארץ, לצורך מניעת תאונות עבודה. בטקס השתתפו רמי בסיטרמן ודורון נמרוד, מנכ"לים ובעלים משותפים, וטלי שרון, סמנכ"לית השיווק והמכירות.
עשו עסקה: דירת גן עם 4 חדרים, 138 מ"ר, בקומת הקרקע עם מחסן וחניה, ברחוב שפינוזה ברעננה נמכרה תמורת 4.25 מיליון שקל. • דירת 4 חדרים ברחוב דרך יבנה ברחובות הושכרה תמורת 6,000 שקל בחודש. (אנגלו סכסון).