מחיר החשמל יעלה ביום חמישי השבוע ב־2.6%. מליאת רשות החשמל אישרה את העלאת המחיר החל מ־1 בפברואר לפי ההצעה המקורית. העלאת המחיר נובעת בראש ובראשונה בשל עליית מדדי המחירים לצרכן בשנה האחרונה, תוספת אנרגיות מתחדשות והפחתת זיהום האוויר. ביום חמישי צפויה גם עלייה נוספת במחיר הדלק. ההערכות הן שהדלק יתייקר בעוד 20-10 אגורות, אלא אם השקל יתחזק באופן משמעותי לעומת הדולר.

זאפה תפצה בשובר במקום ההופעות שבוטלו בקורונה

זאפה תפצה לקוחות בשובר במקום ההופעות שבוטלו בתקופת הקורונה. לאחר שבאפריל 2023 הוגש לאישור בית המשפט הסדר פשרה, אישרה אתמול השופטת שושנה אלמגור את ההסדר. הסדר הפשרה אליו הגיעו התובעת הייצוגית וכן "זאפה" ו"זאפה כרטיסים" הושג לאחר הליך של גישור וממנו עולה כי הזכאים יקבלו שובר מימוש להופעות באחד ממועדוני הזאפה בשיעור של 150% מסך ההזמנה המקורית, אשר יהיה בתוקף ל־5 שנים. זכאים שברשותם שובר – יוארך תוקפו ויונפק שובר נוסף בערך של 50 אחוז ממחיר ההזמנה המקורית. מנגד, הזכאים יוכלו לבחור בהשבה של מלוא סכום ההזמנה.

איתי טמקין, סגן הממונה על התקציבים באוצר, פורש

רגע לפני העברת התקציב הודיע אתמול סגן הממונה על התקציבים לנושא מאקרו ותקציב, איתי טמקין, על סיום תפקידו, ומעבר למגזר הפרטי. מדובר בהתפטרות שנייה החודש מצמרת משרד האוצר אחרי סגן הממונה הוותיק על השכר במשרד האוצר, מוחמד רחמאן.