מפונים מיישובי הצפון מתלוננים נגד חברת הוט כי אינה מקפיאה את המינוי שלהם, בזמן שהם לא נמצאים בבתיהם, אלא בבתי מלון.
ציון מרדכי, תושב קריית־שמונה, סיפר: "חברת הוט גובה תשלום מחודש ינואר, אם לא מתקשרים אליהם שוב להקפיא את המינוי. הם לא הודיעו בשום צורה שיש להתקשר ולהקפיא, לאחר שהקפיאו מיוזמתם את חשבונות אוקטובר, נובמבר ודצמבר. זה פשוט גניבה של תשלום חודשי".
סימה, גם היא מקריית־שמונה אמרה: "אני בפינוי מתחילת המלחמה. לא הודיעו לי ופשוט הוראת הקבע שוב החלה לרדת פתאום. רק אחרי שהתקשרתי הם הקפיאו שוב את החשבון ולא הסכימו להחזיר את הכספים שלקחו. הבן שלי התערב והתקשר וכעס עליהם ורק אז הסכימו להחזיר את הכסף".
מ־HOT נמסר בתגובה: "קבוצת HOT מחבקת את כל תושבי ותושבות ישראל בשעתנו הקשה. החברה הודיעה כי לא תגבה תשלום עבור שירותי הטלוויזיה והאינטרנט מלקוחות שפונו מביתם, בדרום ובצפון עד לחודש דצמבר 2023, בהתאם לרשימת היישובים כמפורט באתר החברה. החל מחודש דצמבר אנו מטפלים, ברגישות רבה, בכל מקרה באופן פרטני בהתאם לבקשות והצרכים האישיים של הלקוחות".