במשחקה הטוב ביותר העונה באירופה, הפועל חולון ניצחה אתמול את א.א.ק אתונה 68:79 בהונגריה, ועומדת על מאזן 1:1 בטופ־16 בליגת האלופות. ההפסד למורסיה במשחק הקודם הוא זיכרון רחוק.
הקבוצה של עמית שרף לא נבהלה מפתיחה חזקה של האורחים, והודות למשחק גדול של סי־ג'יי האריס, שהיה הקלע המוביל עם 19 נקודות, רצה קדימה ופתחה יתרון דו־ספרתי במחצית השנייה. ג'סטין סמית' הוסיף 17 משלו, ונתנאל ארצי הרשים עם 16 נקודות (ארבע שלשות).
אמנם הנדודים לא מקילים על חולון במסע האירופי שלה, אבל עם התוצאות אי־אפשר להתווכח – הקבוצה שומרת על מאזן מושלם בשלושת המשחקים שקיימה בהונגריה. מרגישה בבית.
היום בליגת האלופות הפועל ירושלים תארח בבלגרד (21.00) את קרשיאקה הטורקית, אחרי ניצחון על פריסטרי מיוון במחזור הפתיחה של הטופ־16.
ליגת העל. בני־הרצליה רשמה אתמול את ניצחונה השביעי העונה (לעומת ארבעה הפסדים), 62:76 ביתי על קריית־אתא (6:8) שלא מצליחה לחזור לקרקע מאז הניצחון על מכבי ת"א. סנדי כהן רשם שיא עונתי של 17 נקודות, גם אדריאון בנקס קלע 17, והשניים קירבו את הרצליה לצמרת הגבוהה. אצל האורחים ג'יימס בייטמון הוביל עם 16 נקודות.
לאומית. מחזור 11: א.ס רמה"ש - עירוני נהריה 83:90, מכבי רחובות - גלבוע/גליל 77:85, אליצור נתניה - מכבי רעננה 99:100 (בהארכה). (ספי פסטרנק)

גלישת רוח: הנשים קרובות לצמרת

אליפות העולם בגלישת רוח נפתחה אתמול בספרד באיחור של יום, בגלל רוחות חלשות, ולנבחרת הנשים הישראלית החזקה יש חמש נציגות בין 12 הראשונות אחרי שיוטי הסלאלום.
תמר שטיינברג פתחה מצוין, ובחמשת השיוטים רשמה מקבץ של פעמיים מקום שני ופעמיים מקום שלישי. היא מדורגת חמישית, בשוויון נקודות עם המקום הרביעי. קטי ספיצ'קוב לא הצליחה לשמור על יציבות לאורך היום, אבל בזכות ניצחון בשני שיוטים היא מדורגת שביעית. אחריהן אפשר למצוא את שחר טיבי (9), שרון קנטור (11, ניצחה בשני שיוטים אבל פסלה באחד) ומאיה מוריס (12).
בתחרות הגברים התקיימו ארבעה שיוטים, ותום ראובני סיים בשלושה מהם במקום השני – מה שמציב אותו במקום השמיני הכללי. יואב עומר מדורג 27, תומר ורדימון 50 ויואב כהן 60. (נדב צנציפר)
כדוריד. יואב לומברוזו (23), מרכז נבחרת ישראל ובנפיקה ליסבון, חזר לאייזנהאך וישחק לראשונה בליגה הגרמנית הבכירה.
כדורעף. כפר־סבא - עילבון 0:3, המעפיל - אשדוד 0:3, קריית־אתא - הוד־השרון 3:2, רחובות - מטה־אשר/עכו 3:0. (ספי פסטרנק)