קמעונאים מדווחים שיש מחסור בתה ליפטון גם אחרי שזינק במכירות. התה, שמיוצר בפולין, עבר מיוניליוור לליימן שליסל ביולי האחרון, אחרי שבעולם המותג נמכר מיוניליוור לאקטה. בעולם זה מותג התה המוביל, אך בארץ שליטת הקטגוריה היא ויסוצקי.
בליימן שליסל רצו להילחם בוויסוצקי שנחשבת מונופול בתה בארץ ומכרו בחגים מארזים של 20־100 שקיקים ב־10 שקלים בלבד. התוצאה: נתח השוק של ליפטון עלה מ־2.5% ל־6% בראש השנה, מתוך קטגוריה שמגלגלת בארץ 250 מיליון שקל בשנה.
בנובמבר אזל המלאי לראשונה. בינואר הגיעה מכולה נוספת והמלאי לא הספיק ושוב אזל.
"זה כבר המחסור השני מאז המעבר מיוניליוור לליימן שליסל. תוך חודש וחצי ליימן גמרו את המלאי. לא אמדו נכון את הכמויות", הסביר אתמול קמעונאי והוסיף, "קמעונאים פירגנו להם עם שטחי מדף ושיפור נראות, אבל מה זה שווה שעכשיו בשיא העונה הם לא פה".