צבא ההגנה

אין ספק שאחד מהיסודות לעור בריא הוא מריחת קרם הגנה במהלך כל השנה, אבל מה לעשות שלפעמים אנחנו מתאפרות ולא מחדשות אותו מחשש לפגיעה ביצירת המופת שלנו. "וזה חבל מאוד כי הגנה חייבים לחדש", סבורה מיכל חלילי, מדריכת קוסמטיקה בינלאומית במעבדות GIGI. "אופציה אחת שמתאימה בעיקר למי שמתאפרת 'בקטנה' היא דמי מייק־אפ, שמגיע עם הגנה ואפשר להסיר אותו במהלך היום ולחדש שוב. למי שמשקיעה באיפור מתוקתק, אני ממליצה להחזיק בתיק מקדם הגנה בספריי, שאפשר להתיז אותו כל כמה שעות, ולא רק שהוא מגן, הוא גם מחדש את האיפור ומרענן אותו". אגב, נוסף לספריי אפשר להשתמש על האיפור במקדם הגנה בסטיק או בפודרות שיש בהן מקדם הגנה, מינרליות וגם כאלה שלא.

חוליות קישור

הקאמבק של שנות ה־70 בעולמות הלייף סטייל השונים מורגש. דווקא מעניין לראות איך הוא משתלב, תרתי משמע, ברמת המיקרו של האביזרים. הכוכבים של הרגע, אם לא שמתן לב, הם תכשיטים המורכבים מחוליות, בגדלים משתנים, עם תליונים או בלי. והכי אני אוהבת: לשלב שרשרת דומיננטית כזו או צמיד על סווטשירט (כמו אלו מהחליפות). הכי משדרג את הלוק לקראת יציאה מהבית!

חליפות העיתים

עם כל הכבוד לטרנד החליפות שנראה נפלא על הקולבים, כרגע החליפה היחידה שיש לי חשק ללבוש היא חליפת הטרנינג, אם בשביל לצוות אליה כרבולית על הספה ואם מגפונים ליציאה מהבית. בתיאום הגיוני למצב, החליפות מהסוג הזה מככבות ונעות על הציר שבין הקלאסי החלק לבין אלו המיוחדות והמגניבות יותר שבחרתי כאן. כי לפעמים כל מה שצריך זה רק טוויסט קטן בעלילה כדי להיראות לבושות על באמת.