שלושה מוצרים חדשים של החברה שנודעה בתחליפי בשר הבקר שלה: ביונד שניצל, ביונד אצבעות שניצל וביונד נאגטס בסגנון עוף. כל המוצרים מדמים חוויית אכילה של עוף, ויכולים לשמש לו תחליף. כולם בתכולת חלבון גבוהה למנה. ההכנה אפשרית בטיגון, אפייה בתנור, או טיגון באוויר חם.
המחיר: 34.9 שקלים
המוצרים קלים מאוד להכנה ואת התוצאה הטובה ביותר מבחינת טעם קיבלנו בטיגון. שישה טועמים, מחציתם ילדים לא התלהבנו במיוחד. רק אחד מהילדים אמר שהיה מחליף את השניצל "הרגיל" באלטרנטיבות שמציעה "ביונד". טועמת אחת התלהבה מהנאגטס. השאר טענו שמדובר במוצרים בינוניים בטעמם, שמזכירים מאוד את ה"דור הוותיק" של השניצלים המתועשים. כלומר עיסה מצופה בהרבה פירורי לחם וקמח. בכל מקרה כולם הסכימו שהאלטרנטיבות של "ביונד" לא מתקרבות לשניצל עוף בטעם.
היתרון העיקרי מבחינת נמנעים מבשר הוא איכות החלבון. במקום הסויה המקובלת והפחות רצויה, בסיס החלבון הוא שילוב של חלבון הפול, וגלוטן החיטה המכיל כמות גדולה של חלבון. שילוב איכותי שעדיף על הסויה. המוצרים בסדרה קטנים, גם תכולת האריזות קטנה מתאימה לרווקים, והגדרות המנות בהתאם. בסופו של דבר מדובר במוצרים מתועשים, עתירי רכיבים הכוללים צבעי מאכל, מייצבים, שמנים ועמילנים שונים. והמחיר גבוה. יותר מפי שלושה בהשוואה למחיר של שניצלים, שניצלונים מעוף של היצרנים המובילים.
ציון 7.5
שורה תחתונה: יש מי שאהבו, אבל מחפשי אלטרנטיבה לעוף יכולים למצוא אופציות זולות ועדיפות בריאותית.