עלייה משמעותית בשכר במשק בגין המלחמה. מנתונים שפירסמה אתמול הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה עולה כי השכר הממוצע למשרת שכיר היה בחודש נובמבר האחרון 12,969 שקל, עליה של 9.5% לעומת נובמבר 2022, אז היה השכר רק 11,843 שקל. יצוין כי מנתוני הבזק עולה שהשכר הממוצע בדצמבר הגיע אף לשיא של 13,473 שקל. שכר העובדים הישראלים היה בדצמבר 13,701 שקל, עלייה של 9.1% לעומת דצמבר 2022, כאשר העלייה הגדולה בשכר הממוצע מוסברת בעיקר בפיטורים והוצאה לחל"ת בשל המלחמה, אולם אחרי הנתונים ההתחלתיים של המלחמה כבר מורגש שיפור מסוים בדצמבר, כאשר המשק החל להתאושש.
גד ליאור

מזרחי מערער על ההחלטה לאפשר לאברמוביץ' להעביר תרומה לזק"א

בנק מזרחי טפחות הגיש בסוף השבוע ערעור על החלטת שופטת בית המשפט המחוזי בתל־אביב, ירדנה סרוסי, שקיבלה את בקשת איש העסקים רומן אברמוביץ' להורות לבנק להעביר תרומה של 8 מיליון שקל מחשבונו לארגון זק"א. זאת, בניגוד לעמדת הבנק שמסרב להעביר את התרומה בשל סנקציות שהוטלו על אברמוביץ' באיחוד האירופי ובבריטניה. עו"ד שמוליק קסוטו, בא כוח אברמוביץ וזק"א מסר בתגובה: "אנו מצירים על כך שבנק מזרחי ממשיך בהליכי סרק מול מערכת המשפט בישראל".
ליטל דוברוביצקי

סונוביה וקרינג משיקות את הג'ינס האקולוגי הראשון

חברת סונוביה, שפיתחה טכנולוגיה שאינה מזהמת לצביעת ג'ינס, וחברת קרינג הצרפתית, בעלת מותגי היוקרה גוצ'י וסאן לורן, משיקות את הג'ינס האקולוגי הראשון, לאחר שסונוביה התקינה לראשונה את הטכנולוגיה שפיתחה על קו הייצור התעשייתי של קרינג. הטכנולוגיה מפחיתה את הזיהום הסביבתי בעת ייצור הג'ינס ואת עלויות הייצור שלו. שוק צבעי האינדיגו לתעשיית הג'ינס מוערך ב־1.5 מיליארד דולר בשנה.
נווית זומר