• אחרי יותר מ־30 שנה בתפקיד המנכ"ל, גיל שויד ממייסדי צ'ק פוינט, מהמובילות בתעשיית הסייבר העולמית, עוזב את תפקידו וימונה ליו"ר החברה. שויד: "אני מתכוון לעבור לתפקיד יו"ר פעיל, שבו אוכל להתמקד בעתיד של צ'ק פוינט ושל תעשיית הסייבר בכללותה". (נווית זומר)
1 צפייה בגלריה
yk13789939
yk13789939
(גיל שוויד | צילום: יואב דודקביץ)
איגוד השיווק הישראלי העניק את פרס החדשנות, אשר התמקד בהשקות אשר בוצעו במהלך המלחמה. בפרס זכו: AIG, שטראוס עלית, ומטה משפחות החטופים על שיתוף הפעולה עם "מינט". שלומית אופיר קיבלה ציון לשבח על המהלך הייחודי והמרגש שביצעה כשלקחה מוצר קיים וביצעה לו התאמה מושלמת למציאות המורכבת, תוך שימת דגש על ערכים של נתינה ותרומה למען הכלל.
• מועדון אייקון פיטנס של קבוצת הולמס פלייס, ה־35 במספר, נפתח אתמול בשכונת הפארק בבאר־שבע בהשקעה כספית של כ־5 מיליון שקל. למרות המלחמה והמצב הביטחוני המורכב, הולמס פלייס המשיכה במימוש התוכנית האסטרטגית של החברה ובמהלך ההתרחבות של הקבוצה.
• מוצרי האנטי אייג'ינג של חברת הקוסמטיקה Gerovital מרומניה, בעלת ותק של 130 שנה, ישווקו ברשת בתי המרקחת מכבי פארם. היבואנית היא חברת י.א.א. טכנולוגיות בבעלות רפאל חדידה, איש עסקים יהודי־ברזילאי מתחום הפארם. החברה מחזיקה במותג "פארמה מדיק". (נווית זומר)