• לראשונה בישראל ייפתח מתחם כספות אוטומטי בבית רובינשטיין בתל־אביב, שיפעל באמצעות רובוטים ללא מגע יד אדם. מתחם "בריקסטון 3" ייפתח בסוף שנת 2024 בהשקעה של כ־5 מיליון שקל. הלקוחות יוכלו להוציא את הכספות לחדר פרטי ודיסקרטי באמצעות כרטיס אישי, זיהוי טביעת אצבע וקוד אישי. הכספות יוצאו ויוכנסו לחדר הפרטי באמצעות רובוט באבטחה מלאה. בריקסטון היא בבעלות אנשי עסקים יוצאי מערכות הביטחון בראשותו של עו"ד דביר אינדיג. בבעלותה כיום שני מתחמי כספות בתל־אביב ובירושלים הכוללים 6,000 כספות. (נווית זומר)
1 צפייה בגלריה
yk13791653
yk13791653
(אבי בלשניקוב | צילום: שלומי אמסלם)
MAX משיקה לבעלי עסקים קטנים, לקוחות כל הבנקים, את "Max עצמאים" – שירות חינמי לקבלת תשלומים בנייד ללא עמלה או מגבלת סכום. מיועד לעסקים זעירים של אדם אחד או מספר עובדים מצומצם. השירות ללא הגבלת גובה סכום וללא צורך באישור המקבל. הכספים שמתקבלים זמינים לשימוש מיידי בכרטיס האשראי. (נווית זומר)
• ענף היין במכון היצוא, שנסגר בתקופת הקורונה, יוקם מחדש. יו"ר המכון החדש אבי בלשניקוב, שנפגש בענין עם מנכ"ל מועצת הגפן צחי דותן ומנכ"לית מכון היצוא נילי שליו, אמר כי מדובר בפתיחת דף חדש ביחסים בין המכון לתעשיית הגפן והיין וייבחנו דרכים לקידום התעשייה הישראלית בשווקים בינלאומיים.
• רשת אפריל משיקה בלעדית את מותג היופי הספרדי MASQMAI שבבעלותה של הדוגמנית אליס קמפלו, אשת עסקים ואשתו של הכדורגלן הספרדי אלבארו מוראטה. ליין המותג כולל מוצרי טיפוח לעור הפנים, הגוף, לשיער ומוצרי איפור.