אלמוג כהן, המנהל המקצועי היוצא של מכבי נתניה, קיבל את ההצעה להתמנות לתפקיד דומה בבית"ר ירושלים וחתם לשלוש שנים במועדון. הוא ישמש כדמות המקצועית הבכירה בבית"ר.
1 צפייה בגלריה
yk13794025
yk13794025
(אלמוג כהן | צילום: עוז מועלם)
כפי שנחשף ב"ידיעות אחרונות" ו־ynet, הבעלים ברק אברמוב החליט למנות מנהל מקצועי בכיר והציע לכהן לחתום על חוזה לשלוש שנים. כהן החליט לקבל את ההצעה, כשהייתה לו גם הצעה לעבוד במחלקת הנוער של מכבי ת"א. הוא יחתום לשלוש שנים בבית"ר וישתכר כ־45 אלף שקל בחודש.
כהן רוצה לתפקיד המאמן את אופיר חיים, שסירב לאחרונה להצעות לעזוב את ההתאחדות לטובת הפועל ת"א ומכבי נתניה. אם חיים לא יגיע בסופו של דבר, המועמד הבא של כהן הוא ברק יצחקי, שעזב בעונה שעברה את מכבי ת"א אחרי קדנציה לא מוצלחת, שבמהלכה שימש גם כמאמן זמני. אחרי שלא קיבל הצעות לתפקיד מנהל מקצועי מקבוצות אחרות, החליט יצחקי לעבור לאימון. כהן כבר נפגש עם שני המועמדים המובילים מבחינתו.
שחייה אמנותית. שלי בובריצקי ואריאל נשיא סיימו במקום התשיעי בגמר הדואט החופשי באליפות העולם בקטאר, לאחר שדורגו באותו מקום גם במוקדמות. חיבור תוצאות הדואט הטכני עם הדואט החופשי הוא הקובע לגבי ההשתתפות באולימפיאדה, והצמד הישראלי הבטיח כמעט סופית את מקומו בפריז. הנבחרת העפילה לגמר התרגיל החופשי, שיתקיים היום (13.00).
טניס. נבחרת הדייויס של ישראל הוגרלה למפגש ביתי עם אוקראינה במסגרת בית 1. המשחקים יתקיימו בסוף השבוע של 13־15 בספטמבר 2024.