בית המשפט המחוזי מרכז אישר לאחרונה הסדר פשרה המוערך בכ־14 מיליון שקל שגובש במסגרת תובענה ייצוגית נגד חברת סלקום. הליך התובענה הייצוגית עסק בטענה לחיוב בעבר של לקוחות סלקום שהתנתקו משירותיה, בתשלום בגין אי־החזרת כרטיס הסים שמסרה להם במועד ההתקשרות.
המבקשים טענו באמצעות עוה"ד רועי ביטון, אדם לוין ויונתן רפפורט ממשרד רפפורט לוין ביטון כי התחרות בין חברות הסלולר גברה בשנים הרלוונטיות (הכוונה לספטמבר 2014 ועד לפברואר 2017 - ל.ד), והלקוחות בחרו בין החברות השונות בעיקר משיקולי עלות השירות. סלקום, כך נטען, יצרה במסגרת תחרות זו מצג שווא, שלפיו היא סיפקה ללקוחותיה את כרטיס הסים חינם, ורק בתום ההתקשרות הם גילו שחויבו בסכומים נכבדים בגינו.
מנגד, סלקום טענה כי התנאים בדבר השאלת כרטיסי הסים נקבעו בהסכמי ההתקשרות וכי לפנים משורת הדין היא נוהגת לתזכר את לקוחותיה במועד ההתנתקות משירותיה את דבר חובתם להחזיר את הכרטיסים שקיבלו בהשאלה.