התחפושות הפופולריות השנה בחג פורים, שמגיע בעוד כחודש וחצי, קשורות למלחמה ומשתייכות לכוחות הביטחון וההצלה. מלוחמי גולני, צנחנים וגבעתי, דרך שוטרים וטייסים ועד רופאים וצוותי בריאות. וכמובן גם דובר צה"ל דניאל הגרי.
שושי זוהר, הגורו של הענף, ביצעה התאמות למצב הביטחוני ויצרה קולקציה חדשה ומגוונת המיועדת לילדים, נוער ובוגרים. בין היתר, בעקבות הביקוש היא יצרה תחפושת עם ישראל חי לילדות, לאות הזדהות עם הכוח הנשי.
למרות הקושי ובעיות השינוע (בעקבות מתקפות החות'ים) שנפתרו בשינוע אווירי בעלויות גבוהות מאוד, בשורה התחתונה, אין עליית מחירים השנה. כולם נרתמו, החל משושי זוהר ועד רשתות השיווק, לא לשנות מחירים מפורים אשתקד.
מחירים: חיילים וכוחות הביטחון 59־159 שקל; שוטרים 79־89 שקל; איחוד הצלה 149 שקל; פרמדיקים ואחיות 69־89 שקל; עם ישראל חי 149 שקל; דיסני 59־179 שקל; גיבורי־על 69־179 שקל; פרפרים, היפיות, ברבי 79־159 שקל.
גם באתר הישראלי אמיגו יש מגוון תחפושות של כוחות הביטחון כמו חייל ב־99 שקל או מגוון דמויות של גיבורי־העל כמו איירון ספיידר (189 שקל), איירומן (179 שקל) או סופרמן (189 שקל).
מה עוד בלהיטים השנה: קולקציית פרפרים לנערות, דרדסים לילדים, וכמובן תחפושות נועה קירל בהשראת האירוויזיון מהשנה שחלפה.
ומה עם הקטנטנים? מותג התינוקות מארה"ב Carter's (קרטרס) מציע תחפושות קלילות ללבישה, בתוכן: חד־קרן, חיפושית, אבוקדו, כריש, כלב בולדוג ודרקון. התחפושות עשויות מיקרו־פליז, נוחות ללבישה ומורכבות ממכנסיים וקרדיגן עם רוכסן לבנים ואוברול עם חולצה וגרביון לבנות, בשילוב כובע־ראש המאפיין את התחפושת. כך הופכת התחפושת לפריט שימושי, גם לאחר החג. מחיר: 69.9 שקל או שתי תחפושות במחיר 119.9 שקל.