אם יש משהו שקניה ווסט אוהב - יותר מאשר את עצמו - זה להסתבך. גם אם תתאמצו להפריד את היוצר מהיצירה ותשפטו את המוזיקה שלו באופן אסתטי, סביר שלא תצליחו להתעלם מהתבטאויותיו האנטישמיות, מנוכחותו הסוערת ברשתות החברתיות ומסערותיו המתוקשרות. כל אלה מופיעים בהתאם ב־Vultures 1, שיתוף הפעולה החדש של הראפר עם טיי דולה סיין שיצא במהלך סוף השבוע האחרון אחרי אינספור דחיות.
1 צפייה בגלריה
yk13796397
yk13796397
(צילום: GC Images)
על עטיפת האלבום מופיע ווסט במסכה, לצד ביאנקה סנסורי, אשתו, בתמונה שמצטרפת לשלל הדגלים האדומים במערכת היחסים בין השניים. כצפוי, הדרמה נכנסת גם למוזיקה, וכמו בשיר הנושא הראפר קורא לעצמו אנטישמי גם ב־KING, ומלבד אירוח של כריס בראון הידוע לשמצה, והשוואה עצמית לאר. קלי וביל קוסבי, אי־אפשר שלא לקנח ברפרנס לטיילור סוויפט. בכל זאת, ווסט מאמין שהוא זה ש"הפך את הכלבה הזו למפורסמת".
Vultures יצא ביום שציינו 20 שנה ליציאת The College Dropout, אלבום הבכורה יוצא הדופן של האמן, שמיצב אותו כאחד השמות המובילים בהיפ־הופ. מאז הוא הסתכסך עם כל העולם, כשהפוקוס כרגע עדיין מופנה ליהודים. ברקע ההוצאה החדשה היו כבר מי שניסו לעצור את המסיבה; אוזי אוסבורן, שהאשים את הראפר שסימפל קטע של בלאק סבאת' ללא אישור, ויורשיה של דונה סאמר שהעלו טענה דומה לגבי שימוש לא חוקי בלהיט הענק שלה I Feel Love. אבל אם נתחשב בשמות המובילים שהסכימו לשתף עימו פעולה, נדמה שאין אף סערה שיכולה לבטל או לעצור את הרכבת המטורללת הזו.