מצמצמים פערים. עם כל הכבוד להשתלטות של מכבי חיפה על המקום הראשון בטבלה, הקבוצה הלוהטת של ליגת העל ממשיכה להיות הפועל באר־שבע. אתמול היא רשמה את ניצחון הליגה העשירי ברציפות שלה, 0:2 על מכבי נתניה, ועלתה זמנית לפחות למקום השלישי – במרחק שש נקודות מהפסגה, פער שניתן למחיקה.
1 צפייה בגלריה
yk13797162
yk13797162
(חטואל חוגג את השמיני שלו העונה | צילום: הרצל יוסף)
באר־שבע לא נטלה חלק במרוץ החימוש של מכבי חיפה ומכבי ת"א בחלון ההעברות האחרון, אבל בכל זאת הציגה אתמול שני זרים חדשים: הקשר הקולומביאני דיינר קיניונס והחלוץ הקזחי ארתור שושנאצ'ב. אם הם יצליחו להשתלב במהירות ולהוות פקטור משמעותי, באר־שבע תוכל בהחלט לאיים על התואר.
הטיל של גורדנה. האדומים לא נזקקו ליום גדול במיוחד כדי לנצח. רותם חטואל כבש כבר בדקה השמינית את שערו השמיני העונה, ובדקה ה־77 הגיע הרגע הגדול במשחק כשרועי גורדנה כבש שער יפהפה בבעיטה מ־25 מטר אחרי שהכין לעצמו את הכדור. גורדנה, שיהיה בקיץ בן 34, רושם עונה נהדרת ונחשב למוח במרכז השדה של אליניב ברדה. בין לבין ניסו השחקנים של גיא צרפתי לכבוש, אבל למרות הרכב שכלל שלושה חלוצים הם לא הצליחו לסכן יותר מדי את שערו של ניב אליאסי. נתניה סופרת כבר ארבעה הפסדים ברציפות, ובסיום המשחק היא הודיעה רשמית על עזיבתו של המנהל המקצועי, אלמוג כהן, שעובר לבית"ר ירושלים כפי שנחשף ב"ידיעות אחרונות" וב־ynet.
ברדה בעקבות בכר. ניצחון הליגה העשירי ברציפות של באר־שבע מהווה עבורה נקודת ציון. היא השוותה את רצף הניצחונות הארוך ביותר בתולדות המועדון, שיא שנקבע בעונת 2016/17, שנחשבת לטובה ביותר בתולדותיה, עונת האליפות השנייה מתוך השלוש תחת ברק בכר. ניצחון בשבת על מכבי פ"ת, וברדה ינפץ את השיא של בכר. האמת היא שברדה כבר השיג יתרון על המאמן המעוטר ביותר בתולדות המועדון עם הניצחון בגביע על בית"ר ירושלים, שמגדיל את הרצף ל־11 ניצחונות בכל המסגרות.
משחקי הערב. הפועל חיפה תנסה לחזור למקום השלישי כשתארח (20.00) את הפועל ירושלים. בלאומית (19.00): קריית־שמונה - נוף הגליל, נס־ציונה - הפועל רמה"ש, כפר־סבא - בני שפרעם.