שחקן מאני־טיים. הברק היכה פעמיים ברציפות, ולברק הזה קוראים מתן חוזז. אחרי המהפך הדרמטי בדרבי, הפועל ירושלים עשתה זאת גם להפועל חיפה, והגיבור שלה היה שוב חוזז עם שער ניצחון (2:3) עמוק בתוך תוספת הזמן. שחקן של מאני־טיים, שנתן לקבוצה שלו הרבה חמצן במאבקי התחתית. אתם יודעים מה, עם שלוש נקודות הפרש בלבד מהמקום השישי, גם הפלייאוף העליון בהישג יד.
ה־11 של מלמד. הפועל חיפה, מהצד השני, איבדה הזדמנות מצוינת להיצמד לצמד המוביל של הטבלה. ניצחון היה מקרב אותה כדי חמש נקודות ממכבי חיפה הראשונה, רגע לפני הדרבי ביום ראשון. ההתחלה דווקא הלכה לפי התוכניות של רוני לוי, כשהקבוצה שלו הובילה 0:2 אחרי 35 דקות. גיא מלמד (15) הבקיע את ה־11 שלו העונה ונצמד בפסגת טבלת הכובשים לדין דוד וערן זהבי, ומוחמד קמארה הכפיל.
1 צפייה בגלריה
yk13799131
yk13799131
(צילום: גיל נחושתן)
איחור אופנתי. המחצית השנייה הייתה סיפור אחר לחלוטין, וכמו בדרבי הירושלמי השחקנים של זיו אריה התעוררו באיחור אופנתי לקראת הסיום. אופק ביטון (68) צימצם וחמש דקות לסיום הזמן החוקי חוזז השווה בפנדל מפוקפק. נגמר? מה פתאום! בדקה ה־95 קאפיטה דהר באגף עד לרחבה ומסר רוחב לסדריק דון, שהשאיר בעקב וחוזז השלים מהפך בבעיטה חדה פנימה.

אלמוג כבר בית"רי

לאחר שעזב את מכבי נתניה, וכפי שנחשף ב"ידיעות אחרונות" ו־ynet, חתם אתמול המנהל המקצועי אלמוג כהן לשלוש עונות בבית"ר ירושלים. כהן היה אמור להמשיך בתפקידו בנתניה עד הקיץ, אבל הקדים את עזיבתו. הבעלים ברק אברמוב: "אלמוג יכניס עוד פן של מקצועיות ועבודה קשה למועדון, ובזכות הכישורים והאישיות שלו נוכל להמשיך לכוון גבוה". (נדב צנציפר)

לם במקום טסלפפה

האחרונה הפועל פ"ת הפכה לשישית בליגת העל שמחליפה העונה מאמן, כשפיטרה את עופר טסלפפה. מי שאמור להחליף אותו הוא בני לם, שהחל את העונה במכבי פ"ת. (לירן ביטון)
ליגה לאומית. תיקו ראשון העונה לקריית־שמונה (1:1 ביתי עם נוף הגליל), שיצרה פער נקודה בפסגה. עאיד חבשי (41 בפנדל) כבש לזכותה, אלחסן קייטה (59) השווה. הפועל רמה"ש ניצחה 1:3 בנס־ציונה, ששלושה משחקניה (תומר מכלוף, שמאור צעדון ואיתי רוטמן) הורחקו במחצית הראשונה. לרמה"ש: שון עדרי (22), גל מעתוק (37) וריצ'רד קולה (77). לנס־ציונה: עדן הרשקוביץ' (85). האחרונה ערב המחזור כפר־סבא ניצחה בבית את שפרעם 0:1 (מוסטפא שייח יוסף 45) והחליפה איתה מקומות. המפסידה נפרדה מהמאמן שלומי דורה. (ספי פסטרנק)