ירון שי נפל בהגנה על קיבוץ כרם שלום. אוראל אבוחצירה ושהם ושנהב יעקב נרצחו במסיבת הטבע ליד קיבוץ רעים. הרש גולדברג־פולין נחטף לעזה. כולם היו אוהדים. של קבוצות שונות, אבל אוהדים. הם היו שונים זה מזה ככל שאפשר להיות שונים, אך גם הכי דומים שיש. והם ארבעה, אבל כמוהם יש מאות שהותירו ביציעים כיסאות מיותמים כשהליגות שבו לפעילות. מחר במוסף "7 ימים" של "ידיעות אחרונות" יובאו במלואם הסיפורים שלהם ושל משפחותיהם. זו הביולוגית, וזו הספורטיבית.
1 צפייה בגלריה
yk13800891
yk13800891
(צילום: איליה מלניקוב)

סמ"ר ירון שי ז"ל

אוהד הפועל ת"א, נפל בכרם שלום ב־7.10
"אני מרגיש רק עצב וגעגוע, לא יכול לשמוח", מספר ליאור שי, אחיו הגדול של ירון. "הפועל זו כמעט השגרה היחידה שנותרה דומה. יש תנועה אינסטינקטיבית להחליף מילה עם ירון אחרי סל או גול. אפילו עכשיו, כשהיינו בלובליאנה, אמרתי לאחי אופיר 'בוא נביא לירון צעיף'".

שהם ושנהב יעקב ז"ל

אוהדות מכבי ת"א, נרצחו בנובה
"אני מבין את הצורך של מי שלא נפגע מהשואה של 7.10 לחזור לשגרה, אבל אני לא מסוגל בלי שהם ושנהב", מספר דביר יעקב על אחיותיו שנרצחו במסיבה ברעים. אחיותיו ספיר ואבישג אזרו כוחות להגיע לדרבי האחרון, שם דור תורג'מן ואבישי כהן החזיקו תמונות של שהם ושנהב ז"ל. "זה מחבק, אבל תזכורת נצחית למה שאבד".

אוראל אבוחצירה ז"ל

אוהד מכבי חיפה, נרצח בנובה
איריס בן לולו מסתובבת כבר שבועות עם מדבקה מעוטרת בסמל מכבי חיפה, שעליה המילים: "אוראל אבוחצירה. עד המוות. גם במוות". המצבה המפוארת בבית העלמין בטירת־כרמל מעוטרת בסמל הקבוצה. היא שואלת את עצמה מה אוראל היה אומר על זה: "הוא היה נבוך, ואז מחייך חיוך של אהבה לקבוצה שהכי אהב".

הרש גולדברג־פולין

אוהד הפועל ירושלים, נחטף לעזה
"הקשר בין האוהדים הוא העיקר. הופתעתי מהעומק הגדול במה שנראה על פניו שטחי", אומרת ליבי, אחותו של הרש. בשבוע שעבר החליטה, עם כל הקושי, להגיע לדרבי. הרש לבטח היה משתגע מהניצחון הדרמטי. זה אולי יהיה הדבר הראשון שתספר לו כשישוב.