חגיגות הזכייה בסופרבול של קנזס סיטי צ'יפס הפכו אמש לזירת קרב: לפחות עשרה בני אדם נפצעו מירי בעצרת אוהדים שהתקיימה בתחנת הרכבת הסמוכה לאצטדיון, בסיום מצעד הניצחון של הקבוצה, דקות ספורות אחרי שהשחקנים עזבו את המקום.
בשלב הראשון, הכוחות המקומיים דיווחו כי שני אנשים נעצרו במקום, אך נכון לסגירת הגיליון לא היה ברור כמה בני אדם היו מעורבים בירי. ההערכות הן כי קרוב למיליון אוהדים יצאו לרחובות קנזס סיטי כדי להשתתף במסיבה לרגל הזכייה השלישית של הצ'יפס באליפות בחמש העונות האחרונות, כאשר 600 שוטרים היו אחראים על האבטחה לאורך נתיב המצעד, שלושה קילומטרים. חלק מהקהל הגיע בשעות הלילה לנקודות המרכזיות כדי לתפוס מקום טוב.
1 צפייה בגלריה
yk13802050
yk13802050
(צילום: איי-אף-פי, ANDREW CABALLERO-REYNOLDS)
שחקן הצ'יפס, דרו טרנקוויל, מיהר לצייץ: "אנא הצטרפו אליי בתפילה למען כל הנפגעים במעשה הנתעב הזה. התפללו לכך שהרופאים וכוחות ההצלה יתברכו בידיים יציבות ושכולם יחלימו באופן מלא".

שיא אסיסטים לטימור

אם מישהו חשב שהפועל ת"א תוריד את הראש אחרי ההפסד בדרבי, הוא קיבל אתמול תזכורת לסיבה לכך שהיא משקיפה על הליגה מלמעלה. הקבוצה של דני פרנקו הוציאה את העצבים על עפולה בדרך לניצחונה ה־11 העונה, 81:93 ביתי. בר טימור, באחד המשחקים היותר מרשימים שלו בשנים האחרונות, קבע שיא קריירה של 13 אסיסטים, אליהם הוסיף מספר זהה של נקודות.
אחרי ההצגה של הפועל חיפה מול ירושלים, גיא גודס נכנע דווקא לאקסית חולון, שרשמה ניצחון חוץ ראשון העונה, 71:84. קווין הרווי הוביל עם 22 נקודות. איתן בורג, עם שיא קריירה של 23 נקודות, העניק להרצליה 78:87 ביתי על באר־שבע. (אפרת עמורבן, סתיו איפרגן)
NBA. לברון ג'יימס בקבוצה אחת עם סטף קרי? אתמול נחשף כי ביום האחרון של חלון הטריידים ב־NBA, פנתה גולדן סטייט ללייקרס, בניסיון לאחד את שני היריבים הגדולים בקבוצה אחת. הווריורס הגישו הצעה מפתה עבור הכוכב בן ה־39, אבל לא אל־איי ולא קינג ג'יימס היו מוכנים לשמוע.
נשים. הערב (19.00): ראשל"צ - מכבי חיפה, אשדוד - רמה"ש, רמלה - חולון, פ"ת - אס"א ירושלים, ר"ג - לב ירושלים (18.30). (רענן וייס)