הקלאסיקו של הכדורסל הישראלי חוזר. הפועל ירושלים תארח היום (13.30) את מכבי ת"א במפגש הראשון בין הקבוצות בעונה הסדירה. המארחת (5:8) מגיעה אחרי הפסד חוץ להפועל חיפה וניצחון בית על נס־ציונה, ואילו האורחת (3:8) סופרת חמישה ניצחונות ליגה רצופים, כולל בדרבי.
בירושלים החליטו לרשום לראשונה העונה כזר את קאדין קרינגטון. אחרי שהבינו שהוא לא יקבל אזרחות בחצי השנה הקרובה. המאמן איליאס קאנצוריס אמר לקראת המשחק: "אנחנו צריכים להראות שאנחנו רוצים את הניצחון הזה יותר מהם. זה משחק ביתי, ואנחנו צריכים להגן על הבית שלנו מול האוהדים". מאמן הצהובים, עודד קטש: "אנחנו מגיעים במצב טוב, ויודעים מה אנחנו רוצים לעשות. קל זה לא הולך להיות ואנחנו צריכים להגיע מאוד מרוכזים, בעיקר בהגנה". ירושלים ניצחה בארבעה מחמשת משחקי הקלאסיקו האחרונים, כולל בגמר גביע המדינה האחרון.
נשים. הפועל לב ירושלים הביסה את מכבי ר"ג 60:89 ועלתה על חשבונה למקום השני. אליסה ברון קלעה 24 נקודות למנצחות. הפועל ראשל"צ - מכבי חיפה 85:76, מכבי אשדוד - רמה"ש 81:82, בנות פ"ת - אס"א ירושלים 58:78, אליצור רמלה - אליצור חולון 69:93. (רענן וייס)
שחייה. נבחרת השליחות 200x4 מטר הבטיחה את מקומה במשחקים האולימפיים בפריז. דריה גולובטי סיימה במקום ה־21 במוקדמות ה־100 חופשי באליפות העולם בקטאר.
כדוריד. מחר (קציר, רחובות) בחצי גמר גביע המדינה לנשים: ארזים ר"ג - מ.כ חולון (18.00), הפועל ראשל"צ - בנות־הרצליה (20.00). (ספי פסטרנק)