שביט מזל פושט את החולצה והציצית. טוב שאין מעיל רוח וחם־צוואר. רץ. זיגזוג קטן ימינה, קטנה שמאל, מדלג מעל שלט הפרסומת, מטפס באמוק ליציע. מתחבק עם שחקנים, אוהדים, מוכרי טרופיות ובייגלה. מחבק מכל הבא ליד.
ככה נראית חגיגה של חלוץ, שלא הבקיע שער ליגה קרוב לשנתיים ועכשיו נוגח חתיכת ניצחון פנימה. ובעיקר ככה נראית חגיגה של קבוצה, בני־יהודה, שרוצה לעלות ליגה, נקלעת לפיגור נגד נס־ציונה, הופכת בדקה ה־96 ועל הדרך מטפסת לפסגה.
מחר יושלם המחזור כשקריית־שמונה תשחק נגד מכבי יפו (שמחממת על פתילייה נקמה אחרי החמישייה שקיבלה בסיבוב הראשון). אז נדע אם הכתומים נשארים במקום הראשון.
מה שבטוח, אחרי ששיחררה את יניב מזרחי, איבדה את אלמוג בוזגלו הפצוע והפכה הרבה פחות מאיימת בחלק הקדמי, כדי להישאר ראשונה עד הסוף בני־יהודה תצטרך יותר מטיפת שביט מזל.
ˆ ˆ ˆ
ומול האטרף של הכתומים, מסתכל על עירוני טבריה. מה אני אגיד לכם. מגמגמת את הסיבוב השני מול הקטנות, לא מנצחת את הגדולות. ואם לא הפנדל המפוקפק מול נוף־הגליל, גם מהנקודה שהוציאה הייתה יכולה לשכוח.
סגל מאיים יש לטבריה. ז'וליו סזאר, ריף מסיקה, שחקנים נושכים. ובכל זאת העסק שם פרווה. כאילו הפלנו תיק על טבריה כשבאנו אליה עם הקטע של עליית ליגה וכל הווג'ראס הזה. שלא לדבר על זה שירד גשם בשישי. ואולי היה להם קר. באמת סליחה טבריה שהטרחנו. רוצים תה חם?
ˆ ˆ ˆ
נסו רגע לדמיין את הכותרת, גמר ליגת האלופות בין ריאל מדריד למילאן נדחה בגלל דשא מעפן. לא מצטלצל, הא? ואותו דבר רק בבני שפרעם נגד כפר־קאסם, עובד לכם יותר טוב?
מצד אחד אתה אומר, איך יכול להיות שב־2024 משחקי כדורגל נדחים בגלל מזג אוויר שהוא פחות מסופת שלגים פלוס דוב קוטב שמלחך דשא בעיגול האמצע.
מצד שני, אם ככה נראה מגרש, באמת תודה רבה, תנו חיבוק, ועכשיו אחד לחבר שלנו שביט מזל, עזבו אותנו מכדורגל. לפני שבועיים כפר־קאסם אירחה את עפולה באצטדיון המושבה. לא האורווה שלפניו, המושבה! עד עכשיו לא ברור איזה ענף ספורט שוחק שם. החלקה אמנותית בשלולית, קיקבוץ. כדורגל זה לא היה.
ˆ ˆ ˆ
תוצאות המחזור ה־22: בני־יהודה - נס־ציונה 1:2. לבני־יהודה: אבובאקר בארי (74), שביט מזל (96). לנס־ציונה: סינטיהו סלליך (25). הפועל נוף הגליל - עירוני טבריה 1:1. לנוף הגליל: אוהד רבינוביץ' (56). לטבריה: אחמד עאבד (68 בפנדל). הפועל עפולה - אום אל־פאחם 1:1. לעפולה: ליאם חרמש (88). לאום אל־פאחם: סאשה פטשי (79). הפועל ר"ג - הפועל כפר־סבא 0:0. המשחק בין בני־שפרעם לכפר־קאסם נדחה בגלל תנאי המגרש בעכו ויתקיים מחרתיים. (ספי פסטרנק)