זה הזמן שלך לזרוח

רוצה להוסיף קצת גלואו לפנים? שימר הוא לגמרי התשובה. אז איך לבחור את האחד הנכון עבורך? מלבד העדפה אישית, כדאי שתחשבי בעיקר איפה את רוצה להניח אותו:
1. אם את מחפשת פיגמנט חזק ומעוניינת להדגיש את אזור העיניים, כדאי שתחפשי שימר במרקם קרם. (100 שקל, קרליין)
2. אם מתחשק לך להאיר את עצמות הלחיים – שימר פודרתי ייתן לך מענה מעולה (259 שקל, גרלן)
3. אם את רוצה לכסות שטחים נרחבים יותר בפנים ובמחשוף או לתת טוויסט לקרם הלחות שלך – בחרי בשימר במרקם ג'ל או נוזלי (10 שקלים, ביוטיקייר)

מה הקשר?

אין לי מושג איך זה קרה, אבל הניסיונות החוזרים וכושלים של ההורים שלי ללמד אותי איך לקשור שרוכים שוב באופנה. או במילים אחרות: צורת הפפיון המוכרת, שנראית כמו קשר של שרוך, מופיעה כמעט על כל דבר בסביבה: על נעליים, על תיקים, על טבעות, עגילים חולצות ואפילו שעונים.
#רקאומרת: שהכי התלהבתי מהפפיון על האוזן של רוית אלישקוב, מאפרת, מעצבת שיער ומדריכה בקורס השיער החדש של איל מקיאג', שסיפרה לי שזו תוספת שיער שהיא פשוט שזרה על עגיל קיים. גאונה!

מה שפריאנקה אוהבת

צפיית אסקפיזם בסרט "לאהוב מחדש" בנטפליקס הזכירה לי עד כמה פריאנקה צ'ופרה שובת לב, מה ששלח אותי באופן מיידי לחטט בתיק הביוטי שלה. או במילים אחרות: לבדוק איזה מוצרים עושים לה את זה לפי הראיונות האחרונים שלה:
1. השיער שלה נראה מעולה תמיד. גם בסרט וגם בחיים האישיים. איך? לטענתה, השילוב בין שני גורמים: מוצרי המותג שלה, אנומאלי, ומעצב השיער הרב שימושי airwrap שמחליק, מסלסל, מייבש (2,690 שקל, דייסון).
2. הבושם שהיא לא זזה בלעדיו שנים הוא אוריינטלי פרחוני שייך למותג טרוסדרי ונקרא Donna Levriero (469 שקל ל־100 מ"ל).
3. ואיך הגבות שלה כאלה שוות? בזכות ג'ל גבות "שפשוט עושה את העבודה" לדבריה (99 שקל, אנסטסיה בברלי הילס).

50 גוונים של ג'ינס

עם כל הכבוד לג'ינס הכחול הקלאסי, שנת 2024 כבר הוכרזה על ידי מגזין "ווג" כשנת הג'ינס האפור שיגיע בוורסיות מגוונות - החל ממכנסיים, דרך חצאיות וכלה כמובן בז'קטים ובעוד הפתעות. ומה אני אומרת? שאיזה כיף שהאפור יפתח איזו דלת, של שלל גוונים של ג'ינס שיכולים לבוא בחשבון. אז בסדר, אני לא עפה לכיווני הירוק והוורוד, אבל לגמרי שווה לשקול שחור, לבן ואפילו מוקה או חום.