א.ג.ת.ד, יבואנית האלכוהול והיין, נכנסת לראשונה לתחום המזון ומקימה חטיבת לשיווק מותגי פרימיום בינלאומיים. לצורך כך בונה החברה מרלו"ג גדול באזור התעשייה בבית ליד, שיספק מענה לאחסון המוצרים המצוננים והיבשים, כולל חדרי קירור והקפאה בהשקעה של כ־200 מיליון שקל.
מהחברה נמסר כי תוך חודשיים המרלו"ג יושק והפצת מוצרי המזון החדשים, תתבצע עצמאית על ידי החברה. א.ג.ת.ד תייבא החל מקוויאר וביצי דגים, דרך שימורים ועד לחטיפים, שוקולד ושאר ממתקים של מותגים מאיטליה, רוסיה, אוקראינה, גרמניה, פולין, יוון וגם איחוד האמירויות.
לדברי יבגני טורגובצקי, מנכ"ל ובעלים, התחרות בשוק מותגי מזון הפרימיום הולכת וגדלה ולכן החליט להיכנס לתחום. א.ג.ת.ד חתמה על הסכם יבוא ושיווק בלעדי עם קונצרן המזון דל מונטה שרשום במונקו. עד כה תוצרת המפעל יובאה לארץ ללא נציג רשמי ובצורה לא סדירה.
מעבר להיותה כוח משמעותי בתחום האלכוהול בישראל, (א.ג.ת.ד היא יבואנית של ויסקי טומינטול מסקוטלנד, וודקה לג'נט אוף קרמלין, קוניאק מאוקסיון מצרפת ועוד), החברה בבעלות ובניהול יבגני ואלכס טורגובצקי, כבר עשתה את צעדיה הראשונים כיבואנית מזון במנעד מצומצם יחסית ועתה היא פורצת עם מגוון רחב של מותגי מזון. א.ג.ת.ד נוסדה בשנת 1999 והיא ממוקמת באזור התעשייה הדרומי של נתניה.