טרגדיה בכדורגל הישראלי. מאמן העבר דני גולן הלך לעולמו לאחר שלקה בליבו והוא בן 64. גולן אימן בעבר מספר קבוצות, האחרונה שבהן הייתה הפועל ר"ג בעונת 2018/19. ב־2015/16 אימן דני גולן לראשונה בליגת העל כאשר חתם במכבי פ"ת והצליח להשאיר אותה בליגה. לאחר מכן אימן את הפועל חיפה והוביל אותה לניצחון 0:3 על מכבי חיפה בדרבי. (איתן גליקמן)

מעקב צמוד

ארסנל בעקבות גלוך
האם אוסקר גלוך בדרך לליגה האנגלית? לאחרונה קושר היהלום הישראלי עם מעבר לאסטון וילה וכעת פורסם באתר footballtransfers כי סקאוט מטעם ארסנל עקב אחר שחקנה הישראלית של רד בול זלצבורג במהלך ה־1:1 שלשום מול לינץ בליגה האוסטרית. גלוך שיחק 90 דקות בתיקו המאכזב של האלופה. בנובמבר האחרון פורסם כי גלוך נמצא תחת עיניהן הבוחנות של קבוצות מאיטליה, ביניהן רומא, יובנטוס ומילאן, שנציגיהן "מגיעים לעיתים קרובות לראות אותו משחק ועוקבות אחרי הצמיחה שלו בעניין".

הרצף ייעצר?

הקריסה של באיירן
המשבר של באיירן מינכן מתעצם: אחרי שספגה אתמול בחוץ 3:2 מבוכום מהתחתית, המרחק שלה ממוליכת הבונדסליגה לברקוזן עומד כבר על שמונה נקודות. אלו היו שמונה ימים מסויטים עבור הקבוצה מבוואריה, שהתחילו בהפסד במשחק העונה ללברקוזן, ואז עוד אחד באיטליה ללאציו במשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות, לפני הביקור בבוכום. זו הפעם הראשונה מאז 2015 שבה באיירן סופגת שלושה הפסדים רצופים בכל המסגרות, ולא בטוח שתומאס טוכל יקבל את ההזדמנות לעמוד על הקווים גם במשחק הגומלין באירופה בתחילת מארס. זה גם היה המשחק השני ברציפות שבו הבלם הצרפתי דאיו אופמקאנו הורחק אחרי שגרם לפנדל מכריע. לבאיירן רצף של 11 אליפויות, ונראה שהוא מתקרב לסופו.
אחרי התאקלמות ממושכת, החלוץ הדני רסמוס הוילון (21) מתחיל לספק את הסחורה במנצ'סטר יונייטד, והוביל אותה ל־1:2 בלוטון עם צמד – השחקן הצעיר בתולדות הפרמייר־ליג שמבקיע שישה משחקים ברציפות. ריאל מדריד סיימה רק ב־1:1 מול ראיו וייקאנו בספרד.