כשהרעיונות נגמרים, מתחילות השטויות. כדי לעורר קצת את סוף שבוע האולסטאר, ב־NBA המציאו את "חגורת האליפות" לסקורר הטוב ביותר, סוג של חגורה שמוכרת יותר מאירועי אגרוף ו־MMA, שחיכתה למנצח/ת בדו־קרב בין סטף קרי לסברינה יונסקו. קרי לקח את החגורה, כאילו הייתה סיבה לפקפק בכך שהוא הקלעי הגדול בהיסטוריה, אבל יונסקו גנבה את ההצגה בתור הכוכבת שרוב הצופים לא הכירו באמת, ועכשיו גילו.
הרכזית בת ה־26 מניו־יורק ליברטי פתחה את החלק שלה בתחרות עם שבע שלשות רצופות שהטריפו את הקהל, והייתה בדרך לנצח את קרי – לפני שהאיש ששינה את הכדורסל השחיל את ארבעת הכדורים האחרונים שלו וניצח 26:29. 26 הנקודות שצברה היו שוות לתוצאה של דמיאן לילארד, שזכה בפעם השנייה ברציפות בתחרות השלשות שנערכה בנפרד. רק כדי להבהיר את הנקודה: יונסקו לא קלעה ממרחק WNBA, אלא ממרחק ה־NBA המלא, וזה לא הזיז לה בכלל.
1 צפייה בגלריה
yk13806164
yk13806164
(צילום: רויטרס, Kyle Terada)
קרי הודה שלא היה רגוע: "כשהיא התחילה לקלוע, היו לי פלאשבקים ממה שראיתי ממנה הקיץ, וזה הלחיץ אותי". יונסקו, אלופת השלשות של ה־WNBA, סיכמה: "הכבוד שקיבלתי משחקני NBA יראה לילדים רבים, לאנשים שלא צפו בספורט נשים, שאנחנו מסוגלות לתת למגרש ולתת שואו".
בתחרות הטבעות לא מלהיבה במיוחד, שחקן ליגת הפיתוח מק מקלאנג שמר על תארו בזכות דאנק מעל שאקיל אוניל שסידר לו ציון מושלם של 50 נקודות.